Gå til innhold

Hva jenter tenner på.


tommentmn

Anbefalte innlegg

Om du ikke klarer selv å finne ut hva jenta di tenner på, burde du faen ikke ha noe som heter "kjæreste". Slike tråder er de absolutt dummeste jeg har sett på et forum før. Du har et problem, gutt..

Om du ikke gidder å sjekke hvilken kategori en tråd ligger i, burde du faen ikke ha noe som heter brukerkonto. Slike poster er de absolutt dummeste jeg ser på et forum. Du har et problem, gutt...

Om du ikke klarer selv å finne ut hva brukerkontoen din tenner på, burde du faen ikke ha noe som heter "faen". Slike tråder er de absolutt dummeste jeg har ser på et problem. Du har en kjærste, gutt...

 

Well done, sir! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du ikke klarer selv å finne ut hva jenta di tenner på, burde du faen ikke ha noe som heter "kjæreste". Slike tråder er de absolutt dummeste jeg har sett på et forum før. Du har et problem, gutt..

Om du ikke gidder å sjekke hvilken kategori en tråd ligger i, burde du faen ikke ha noe som heter brukerkonto. Slike poster er de absolutt dummeste jeg ser på et forum. Du har et problem, gutt...

Om du ikke klarer selv å finne ut hva brukerkontoen din tenner på, burde du faen ikke ha noe som heter "faen". Slike tråder er de absolutt dummeste jeg har ser på et problem. Du har en kjærste, gutt...

Haha, dette var 10 ganger bedre enn det originale gullkornet! :green:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Da trenger vi selvfølgelig deg som er en helt ny bruker som ytrer meninger i øst og vest. Hadde du spart deg for de så hadde jeg gladelig ønsket deg velkommen :roll:

 

Betyr meningene hans mindre for deg fordi han har en lav postcount?

 

Sorry mac, da der det DINE meninger som betyr lite.

 

:nei:

Lenke til kommentar

Nei, lav postcount betyr selvfølgelig ikke mye. Men det gir en pekepinn om hvor lenge brukeren har vært engasjert på forumet og også om vedkommende kan ha surfet innom retningslinjene og nettetiketten. Om brukeren også vet hva trolling er så er det vanlig at postene til brukeren er annerledes.

 

Når det kommer til hvem sine meninger som betyr mest så er jeg ofte veldig forsiktig med å snakke om det. Ofte gir også registreringsdatoen mening da en ny bruker gjerne skriver noen tankeløse innlegg før man kommer inn på den "gylne vei" som jeg sier. Det å begynne med uttrykk som "sorry mac" sier også at man ikke tenker så mye før man svarer. Om dette er riktig får du bedømme selv

 

En ting er at en diskusjon som dette her inni denne tråden heter Off-Topic og betyr at man prater om andre ting enn tråden var ment for. Derfor så bør vi begge fra nå av slutte og kommunisere med hverandre på denne måten og heller bruke Privat Meldingssystemet som du finner link till her:

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Msg&CODE=01

 

Om du ønsker å diskutere min "usømmelige" oppførsel så vil jeg tro at dette forumet er best egnet for videre diskusjon: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=63 Et godt råd videre er å lage en beskrivende emnetittel som f.eks "Hva synes du om oppførselen til SpecialForce" og helst sende meg en Privat Melding med link til tråden så jeg også har mulighet til å forsvare utsagn som kommer frem i tråden.

 

Vennlig hilsen SpecialForce

 

Velger å legge til dette:

Bruk av slang og fremmedord er stadig økende i det norske språket, det har alltid vært slik at "kidsa" snakker annerledes enn foreldregenerasjonen. Det jalles sosiolekter, og er en talemåte utviklet i et spesifiskt gopgrafisk område. F.eks Vestkant kontra Østkant.

 

Helt riktig.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Nei, lav postcount betyr selvfølgelig ikke mye. Men det gir en pekepinn om hvor lenge brukeren har vært engasjert på forumet og også om vedkommende kan ha surfet innom retningslinjene og nettetiketten. Om brukeren også vet hva trolling er så er det vanlig at postene til brukeren er annerledes.

 

Når det kommer til hvem sine meninger som betyr mest så er jeg ofte veldig forsiktig med å snakke om det. Ofte gir også registreringsdatoen mening da en ny bruker gjerne skriver noen tankeløse innlegg før man kommer inn på den "gylne vei" som jeg sier. Det å begynne med uttrykk som "sorry mac" sier også at man ikke tenker så mye før man svarer. Om dette er riktig får du bedømme selv

 

En ting er at en diskusjon som dette her inni denne tråden heter Off-Topic og betyr at man prater om andre ting enn tråden var ment for. Derfor så bør vi begge fra nå av slutte og kommunisere med hverandre på denne måten og heller bruke Privat Meldingssystemet som du finner link till her:

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Msg&CODE=01

 

Om du ønsker å diskutere min "usømmelige" oppførsel så vil jeg tro at dette forumet er best egnet for videre diskusjon: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=63 Et godt råd videre er å lage en beskrivende emnetittel som f.eks "Hva synes du om oppførselen til SpecialForce" og helst sende meg en Privat Melding med link til tråden så jeg også har mulighet til å forsvare utsagn som kommer frem i tråden.

 

Vennlig hilsen SpecialForce

 

 

ajajaj :p

nice svar SpecialForce :thumbup:

 

dette var et større "gullkorn" enn den opprinnelige, syns nå jeg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

... Og jeg skal føle meg truffet?

 

Bruk av slang og fremmedord er stadig økende i det norske språket, det har alltid vært slik at "kidsa" snakker annerledes enn foreldregenerasjonen. Det jalles sosiolekter, og er en talemåte utviklet i et spesifiskt gopgrafisk område. F.eks Vestkant kontra Østkant.

 

Nå skal ikke jeg si sikkert hvor gammel du er, ikke gidder jeg se etter heller, men siden du er så opptatt av regler og prdvalg velger jeg å tro at du er litt eldre enn meg, og det er greit. Kom bare ikke her og døm personer etter talemåte og/eller "postcount" :)

 

Denne tråden holder vel egentlig ikke helt den standarden vi forventer å finne i denne "humoristiske" delen av forumet? Flertallet synes iallefall det. Natrium's ordvalg var kanskje litt fargerikt, men jeg er enig.

 

La han ha sine meninger, akkurat som du har dine, de er iallefall ikke mindre verdt pga. lav poustcount, uannsett om han er på no " gylden vei".

 

:)

 

EDIT: jeg for stolt til ikke å svare på dette over PM, men feel free to take the first step. Som de sier over i "Unite'en" ;)

 

Jeg vil heller ikke starte en egen tråd om deg, da jeg tviler på at resten av forumet gir F uansett :p

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...