Gjest strekkmerke Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 hei! Jeg skal til syden i morgen, men jeg har et 20 cm langt og og noen millimeter bredt strekkmerke rett under navlen. Det er ikke særlig pent og det er veldig sjenerende, spesielt siden jeg er en gutt og strekkmerker som oftest oppfattes som noe bare gravide og overvektige folk er. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan skjule strekkmerket eller fjerne det? Jeg er ikke særlig overvektig, men jeg vokste ganske fort en periode i puberteten. Hilsen en bekymret gutt 17! Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Kall det for et arr. Kvinsa digger det. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det er nok ingenting som kan helbrede strekkmerket ditt til i morgen. Kanskje det blir litt bedre når du får solt deg litt? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Syns nå det var morsomt jeg ^^ Har noe ala det samme selv, dog noe mindre, men kan ikke si at det plager meg nevneverdig. Det kommer og går litt egentlig, virker tilfeldig. Veier omkring 65-67kg og er drøyt 180cm høy, er nok ikke overvekt som er problemet. Har dessverre ikke noen kur til deg jeg heller, melder bare fra om at du ikke er alene. Lenke til kommentar
Gjest strekkmerke Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Takk for mange morsomme useriøse svar :!: Men er det noen som vet om noe som virkelig hjelper? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det finnes ingen behandling mot strekkmerker. Fargen vil derimot dabbe av med tiden. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Som de sier, det er ikke så mye å gjøre noe med. Minst like mange gutter har strekkmerker fordi de har vokst veldig fort, så jeg tror ikke så mange tenker på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå