michael691 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jenta mi liker at jeg snakker dirty når vi.. Men jeg syns ikke det holder med; digg å knulle deg, liker du det..(?) o.l. Det må være noe som tar kaken Har noen dirtytalkers tips? danke schoen Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Det er ikke en fasitt for hva som er bra "dirty talk". Det kommer helt an på jenta. Situasjonen (stedet) dere er i og forholdet generelt har også mye å si. Enkelte damer kan du kalle "skitne hore" og "billige tøs" mens andre klikker internasjonalt hvis du prøver deg på slikt. De trenger en mye "mykere" tone hvor du forteller dem hvor deilig det de gjør er og hvor sexy dem er og hvor godt det ser ut. Så det er noe du må føle deg frem på sånn at du iallfall finner ut hva dama vil høre. 1 Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Som regel - ikke hold noe tilbake. Fortell henne akkurat hva du tenker og la henne få vite hvordan du vil ha henne. Vet du litt om hvordan hun liker det i senga bør det ikke være vanskelig å finne ut av hva hun ønsker å høre deg si heller. La henne forstå at hun kan tilfredstille dine behov og vis henne at du kan gjøre det samme for henne. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 "Skal vi leke brannbil? Jeg spruter og du hyler." Neida, men seriøst^^ Har ikke så fryktelig stor greie på dette her, men det fins mange sider som har gode tips og sånt til f.eks. dirty-talk. En av dem er www.inside.no Håper den kan være til hjelp;) Lenke til kommentar
Akolo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Den er bra Suck me beautiful Eller kanskje ^^ kjenner du den deilige penisen min gli in i den trange våte fitta di eller din jævla bimbo Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 samme hva du sier, bare ikke gjør som "kompisen" til jimmy car: Take it you fat slag! Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 "Du svetter lite til å være så feit" Works every time ! Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 "Du svetter lite til å være så feit" Works every time ! Er ikke feit og fet to heeelt forskjellige ting? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Ordboken min sier: fet a1 el. feit (norr feitr) Ikek vet jeg hva du mener er forskjellen, men ordboken mener i alle fall ikke at det er noe. Hva med: SKal vi leke støvsuger? Du suger og jeg brummer. Endret 1. august 2008 av Manfred Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Latterlig Fortell henne akkurat hva du skal gjøre med henne, hvordan du skal gjøre det og gi henne et par klaps på stumpen. Må da vel holde. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Blir vanskelig å svare på slikt på et forum. En regel for dirtytalk er at det alltid høres HELT idiotisk ut utenfor sin rette setting. Prøv deg frem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Min erfaring er at det lønner seg å gå inn på detaljer på hva du har lyst til å gjøre. Bruke så mye bilder og beskrivende ord som mulig. Meeeeen... Hva folk tenner på er veldig individuelt så man må også føle seg litt frem. Lenke til kommentar
tasteleif Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jenta mi liker at jeg snakker dirty når vi.. Men jeg syns ikke det holder med; digg å knulle deg, liker du det..(?) o.l. Det må være noe som tar kaken Har noen dirtytalkers tips? danke schoen Kanskje du skulle prøve å bli kjent med henne for å finne ut hva hun ser på som dirty talk? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Som L4r5 sier, så er beskrivende ord et must. Man trenger for så vidt ikke fortelle om hva man skal gjøre her og nå, men kan for så vidt lage deg et scenario der dere for eksempel er på kino, i en båt, kjøpesenter etc. Og da er det bare å fortelle alt in details. En ting er sikkert, og det er at du kan oppleve at hun kommer tidligere enn ved å ikke si noe dirty. En annen ting kan være å puste tungt ved øret hennes, og hviske mer enn å snakke. ... Ikke at jeg uh .. har prøvd dette .. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 http://johnhamilton.us/2/jamesjoyceletters.htm Lenke til kommentar
einarpet Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Husk også å bruke de grove ordene; pikken min, fitta di, sprute, knulle etc. "Jeg liker å føre penisen min inn i skjeden din" gir liksom ikke rette "bildet"... :-) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det beste er å ikke tenke for mye på det. Da blir det lett litt teit. Mye bedre å bare ta det første som faller deg inn og fyre på. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Et lite blikk sier mer enn 2 ord! Ta fingeren hennes å sutt på den 1 sekund, gi henne et litt dirty blikk å si at hu ska suge deg. Da er hun brått blitt en 1000w pikk støvsuger =D haha Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Min erfaring er at det lønner seg å gå inn på detaljer på hva du har lyst til å gjøre. Bruke så mye bilder og beskrivende ord som mulig. Meeeeen... Hva folk tenner på er veldig individuelt så man må også føle seg litt frem. Mine erfaringer exactly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg