Gå til innhold

Raskest mulig førerkort til Scooter / 16år , kjøretøy

Nikken00

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fyllt 16år og kan jo da kjøre opp til scooter etc.

La oss si at jeg skal kjøre opp til scooter noe jeg også har tenkt til å gjøre ...

Jeg står helt på grunna , uten trafikkalt grunnkurs og kjøretimer osv.

Ikke kom med kommentarer : ''du var dum som ikke tok trafikkalt grunnkurs tidligere'' fordi jeg vet det :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MÅ man ta grunnkurs for å få lappen !? eller er det bare noen ''sikkerhet i trafikken kurs'' som man kan lære lett under kjøretimer med sensor !?

hvor lang tid vil det ta å fullføre allt for at jeg skulle kunne skaffe lappen hvis jeg bestiller kurs osv fra en privat kjøreskole idette tilfellet i Trondheim !? ( ikke at det gjør noen forskjell hvilken by du bor i tror jeg. Men at noen kanskje hadde noen erfaringer og tips fra Trondheim )

Mvh. Niklas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei herregud ! jeg får jo ikke det svaret jeg ber om i det hele tatt ..

Jeg spør om hvor lang tid vil det ta å gjennomgå alt det der hvis jeg går til private trafikkskoler .

Ikke noe: '' Du bør gjøre det fort ''

Lenke til kommentar

Om du satser scooter, så er det så og si i boks. Bestill trafikalt grunnkurs, og begynn med en gang å lese teori. Når trafikalt er gjort, må du bare booke deg inn på et kurs med en gang. Om du er griseheldig med ventetider osv. kan du ha det på 4-5 uker fra nå.

Lenke til kommentar

4-5 uker er vel litt å ta i. Er du heldig og får timer med en gang, kan hele lappen være unnagjort på en ukes tid. Trafikalt grunnkurs er på 14 timer og kjøringen er vel 16 timer + teoriprøven som er helt opp til deg hvor lang tid tar. Når du er ferdig med trafikalt kan lappen være gjort på en helg.

Edland

Lenke til kommentar
4-5 uker er vel litt å ta i. Er du heldig og får timer med en gang, kan hele lappen være unnagjort på en ukes tid. Trafikalt grunnkurs er på 14 timer og kjøringen er vel 16 timer + teoriprøven som er helt opp til deg hvor lang tid tar. Når du er ferdig med trafikalt kan lappen være gjort på en helg.

Edland

Serriøst !? :O

Høres for godt til å være sant . Jeg skal sjekke det ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...