S-r-ex Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jaha ja, fellesferien er over. Folk på jobb fyker tilbake til arbeidsplassene mens vi som fremdeles er på skolen har et par uker igjen hjemme, mens hytteferie etc er over for de aller fleste av oss. Dermed er det på tide å liste opp blodsugere og varselstriper som har vært frekke nok til å gå løs på akkurat DEG!!! Mine stikk/bitt: Mygg: Å himmel! 5 på venstre fot, 2 på høyre, 4 på armene, og 3 på bena....blir 14 det! Og sikkert noen som har forsvunnet i løpet av uka på hytta... Klegg: 4. Ett bitt per fot, og to ved høyre albue. Veps (Jordveps?): 3. Ett i panna, ett på høyre tommel, og ett litt over venstre ankel på utsiden. Bare plutselig var de midt i stien... Utrolig nok har vepsebolet på hyttemjønet bare stukket mutter'n i nakken, og bare henne én gang... Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Har ikke blitt stukket så mye av mygg ... Kan faktisk ikke huske at jeg har blitt det i det hele tatt. Ble bitt på foten av en maur og fikk en klegg på armen, også fikk jeg et bitt midt på brystet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå