Manx Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ikke sikker, kan vel hende at det det dukker opp hvis man er heldig... Lenke til kommentar
quakie Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kan du gi et lite sammendrag av hva han sier, da? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Likte denne videoen mye bedre enn The Day That Never Comes, konge Hvis det er noen som lurer på hvorfor DM høres ut som den høres ut så er det ikke så dumt å lese intervjuet med Rick Rubin i det siste So What! som kom sist uke, får en grei forklaring der for å si det sånn... Er ikke mulig om du hadde giddet å skrive inn et kort utdrag av det som inneholder mest mening om mixen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Var liksom det jeg hadde håpet dere ikke skulle spørre om, men skal se om jeg har tid i morgen. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Jeg spør jeg og! Evnt med en scan? Endret 9. desember 2008 av Montgomery Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Så etter å ha hørt lyden på All Nightmare Long-videoen, er det rimelig å tro at de faktisk har remixet litt, og singelen får bedre lydkvalitet. Lyden er jo god i videoen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg spør jeg og! Evnt med en scan? Scanne hadde vært den enkleste løsningen, men scanneren min vil ikke virke med vista så det slipper jeg å tenke på. Men akkurat nå så har broder lånt bladet for å lese det, men får det vel igjen i løpet av et par dager tenker jeg Lenke til kommentar
IceQueen24 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Denne album e greit, men ikke så bra som jeg tror. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Sikkert en gjemt mening der et sted Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kanskje, men har ikke tid til å finne den tror jeg, jeg skal en tur til Oslo med 10-11 tiden i morgen... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Denne album e greit, men ikke så bra som jeg tror. DM er et av de beste albumene jeg har hørt av Metallica. Synes det er fantastisk jeg. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 RR sier mixen er bra, men at de med vilje "presset alt utstyret til max".. Lenke til kommentar
magicsondry Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Death Magnetic var over alle mine forventninger.. ble lettet over at gutta fortsatt klarer å produsere nok en skikkelig kvalitets vare til folket. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Produksjonen var vel så som så med, men det var bra sanger! *edit: og velkommen til forumet! Endret 4. januar 2009 av Montgomery Lenke til kommentar
magicsondry Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 hehe mente egentlig innholdet da jeg sa produsere. men helt enig med at lyden på plata er decent. slik er det med mange nye album dessverre. jo takk for det! kommer nok til å henge en del her i musikk kategorien:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå