SpencerReid Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Men en ting som er helt sikkert er at All Nightmare Long er den beste på hele albumet (my opinion). Faen for et mesterverk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Men en ting som er helt sikkert er at All Nightmare Long er den beste på hele albumet (my opinion). Faen for et mesterverk. Soloen påfulgt av dobbelbassen og det fantastiske riff-partiet er blant tidenes mosh-øyeblikk, helt rått. ANL er best på skiva, så følger TWJYL og S&R hakk i hæl. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Mine favoritter er All Nightmare Long, Cyanide, Unforgive III og The day that never Comes. (i rekkefølge) De andre sangene har bare enkeltriff jeg liker. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Men en ting som er helt sikkert er at All Nightmare Long er den beste på hele albumet (my opinion). Faen for et mesterverk. Soloen påfulgt av dobbelbassen og det fantastiske riff-partiet er blant tidenes mosh-øyeblikk, helt rått. Det gjør hele CDen verdt det faktisk! Viser at Metallica fortsatt kan noen triks Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Mine favoritter er All Nightmare Long, Cyanide, Unforgive III og The day that never Comes. (i rekkefølge) De andre sangene har bare enkeltriff jeg liker. ka med suicide & redemption da? de er jo en storslagen en Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Den har mange fete riff, men den klarer ikke å fange meg som de andre sangene. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Litt for mye like riff, synes jeg. Selv om noen partier absolutt er bra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har det kome noko betre versjon av DM den siste tida eller er GH3-versjonen framleis best? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Syns egentlig The day that never comes er best jeg. Liker også veldig godt Unforgiven III og Cyanide. Ellers blir det til at sangene er litt for like.. :/ Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noen som har fått med seg at All Nightmare Long blir ny singel, altså en fysisk singel? Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Noen som har fått med seg at All Nightmare Long blir ny singel, altså en fysisk singel? Gammalt nytt på MetClub - Bli med du også, så blir du opplyst du også Koster ikke mye iforhold til hva du får for pengene. Endret 27. november 2008 av Mark9 Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kom ny remix fra Moderus i dag. Jeg har fortsatt ikke hørt den, men han lagde jo den desidert beste remixen av alle der ute på nett. Gleder meg til å sjekke hva han har fått til denne gangen! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 http://www.metallica.com/index.asp?item=601688 All nightmare long "musikkvideo" ekstremt merkelig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Eg er interessert i alle nye remixer. Så langt har eg brukt GH3-versjonen. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 http://www.metallica.com/index.asp?item=601688 All nightmare long "musikkvideo" ekstremt merkelig Videoen ble bare bedre og bedre Litt weird, men passet til sangen og var veldig underholdende Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Litt usikker på om jeg likte videoen.. Men spennende var den, og det kan hende jeg liker den bedre etterhvert Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Likte denne videoen mye bedre enn The Day That Never Comes, konge Hvis det er noen som lurer på hvorfor DM høres ut som den høres ut så er det ikke så dumt å lese intervjuet med Rick Rubin i det siste So What! som kom sist uke, får en grei forklaring der for å si det sånn... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Deilig den video'n! Kanskje en av de beste Metallica har laget! Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Likte denne videoen mye bedre enn The Day That Never Comes, konge Hvis det er noen som lurer på hvorfor DM høres ut som den høres ut så er det ikke så dumt å lese intervjuet med Rick Rubin i det siste So What! som kom sist uke, får en grei forklaring der for å si det sånn... Ligger det på nettet et sted eller?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå