Mark 9 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 De som mixa DM jobber vel også med musikk? He he, var vel noen sjefer som trakk litt i noen tråder som gjorde at det ble slik det ble. Så kan man diskutere hvem den eller de er.. Takk for tips NightKeeper, googler den nå Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 De som mixa DM jobber vel også med musikk? Skulle ikke tro det. Rart Greg Fidelman ikke har fått seg en på trynet enda, hvis ikke han allerede har det da, av sinte fans... Tingen er at jeg leser ofte på MetallicaBB, og denne mixen er en uke gammel, og skal visst være den klart beste mixen av DM der ute, ifølge responsen til så og si alle som har svart i tråden (Og det er en svær tråd..) Skal sjekke den ut senere. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvor har du det fra? Insider? En som spurte på en Meet and Greet nylig =) Så Nightmare kommer nok snart =) Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Anbefaler folk å laste ned Moderus-mixen, den skal visst være den klart beste mixen av DM på nettet. Fyren jobber med musikk så den anbefales. Enig, lastet den ned og det er mye bedre kvalitet på den, sammenlignet den med cden jeg har rippa. Mye mer behagelig å høre på moderus-mixen.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Et par innlegg har blitt slettet grunnet brudd på retningslinjene #8. Jeg gjør samtidig oppmerksom på at retningslinjene også gjelder i PM/melding. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Endret 2. november 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Først denne Og så denne varianten, som jo fungerer den og! Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Blir så forbanna når de spiller The day that never comes på P3! Ikke bare er det etter min mening den kanskje svakeste på albumet, de har kutta halve sangen.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Etter å ha hørt skiva 300 ganger, så syntes jeg det fortsatt er vanskelig å komme med et svar på hva som er skivas minst gode egentlig. The End of the Line har en kjip solo, men den har fortsatt kanondeler. Som f.eks Introen, overgangen med The New Song-delen og overgangen fra heavy til rolig + "The Slave Becomes the Master"-delen. Broken, Beat & Scarred har utrolig groovy riff og endel veldig gode vokallinjer. Liker veldig godt "Dawn, death, fight, final breath"-delen. The Day That Never Comes har en helt grei førstedel, litt småkjedelig spør du meg, men den har også det ufattelig fete midtriffet og One-partiet etterpå. The Unforgiven III har veldig gode vokalprestasjoner og en fantastisk oppbygging. Det er altså disse fire jeg mener er de minst gode på albumet, så det sier litt om kvaliteten på skiva. Den beste låta er uansett All Nightmare Long. Fra ca. halvparten ut i sangen til slutten er det helt sykt, soloen, dobbelbassen, partiet fra TNS. Hestehoder bak finner vi That Was Just Your Life. En av de sangene jeg ikke likte i starten, men gud som den har vokst. Riffene tar balletak på meg, skikkelig progga riffing, helt fantastisk song. Bak der finner vi igjen Suicide & Redemption og My Apocalypse Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Blir så forbanna når de spiller The day that never comes på P3! Ikke bare er det etter min mening den kanskje svakeste på albumet, de har kutta halve sangen.. Den blir så langt vet du, også synger de jo ikke de siste 4 minuttene eller noe sånt, så da trenger de jo ikke å spille hele låta. Alt blir så mye enklere da Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Dere får klage her: http://nrkp3.no/p3-sjefen-hoerer-paa-deg/ Harald Are Lund mister torsdagssendinga, Tinitus og DJ Abstract blir tatt av, juntafil går fra en til fem sendinger i uka og Totto Mjelde og en til får en to timers uformatert flate på dagtid på hverdager(eneste positive i omleggingen jeg har sett så langt). Så det er mye å klage over for tida. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Håkon Moslet er vel en av de personene i Norge jeg har minst til overs for. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Håkon Moslet er vel en av de personene i Norge jeg har minst til overs for. hør hør Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 He he he, Montgomery - den var morsom du Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Den var fantastisk Montgomery. Den første videoen der er bare priceless. Teksten er ufattelig cheesy, og det synet av gitaristen som står der og "riffer". Og bassoloen! Haha. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) hehe, godt! Synes han runde med bart bakerst gjør den beste jobben. At sangen er priceless ingen tvil - det som er skummelt er at det jo er en sang som fester seg på hjernen, til de grader *edit : det er linken til sonseed jeg har i signaturen Endret 13. november 2008 av Montgomery Lenke til kommentar
Harvest Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg hadde nærmest null forventninger til denne skiva, som vanlig de siste åra. Denne gangen ble jeg faktisk positivt overraska, og det er en ganske ålreit skive Metallica har laga. Det var på tide igjen, kan man si. Ser frem til å se dem i Oslo i sommer. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 The September When gir ut ny cd etter 14 år. [...] Selve cd-en har fått navnet «Judas Kiss» og er i butikkhyllene 5. desember. Rogalandsavis Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Noen som har lagt merke til hvor SYKT det partiet som begynner på 6.20 Suicide & Redemption (Orginalen på DM, ikke GH) er? De deilige wah-soloene og den insane riffingen i bakgrunnen. Blir bare ikke bedre enn det. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Digger mest partiet fra 03:55 til 04:30. På S&R altså. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Noen som har lagt merke til hvor SYKT det partiet som begynner på 6.20 Suicide & Redemption (Orginalen på DM, ikke GH) er? De deilige wah-soloene og den insane riffingen i bakgrunnen. Blir bare ikke bedre enn det. Fra ca 6:18 til 6:46 er best for min del Endret 25. november 2008 av Enojo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå