fbassbassbass Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) The Day that Never Comes er gørr kjedelig og en møkkasang. Tullprat. De 2 sangene vi har hørt er det beste de har lagd siden ..AJFA. Denne gangen høres de faktisk mer old school ut. Den tunge instrumental-delen i sangen er jo helt fantastisk. Og solo'ene er tilbake! Og de er råe! (Jada, Kirk suger sikkert mener noen andre) Endret 23. august 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Skal bli spennende med ny plate etter St. Skuffelse. (For meg var den det iallefall). Unforgiven III kan jo bli interessant. Nostalgi på gang? Liker både I og II, så det er vel ikke umulig at jeg liker III og. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 The Day that Never Comes er gørr kjedelig og en møkkasang. Tullprat. De 2 sangene vi har hørt er det beste de har lagd siden ..AJFA. lolwut? Selv tittelsporet på St. Anger er bedre enn det nye rælet de har gitt ut. Sorry, men for min del kunne de like gjerne gitt seg etter Load og ReLoad (som tross alt var særdeles bra album, såfremt man ikke fortsatt sitter fast på åttitallet) hvis de ikke klarer å få til noe bedre enn dette. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Hørt på alle klippene som har blitt lagt ut til nå, og sangene rett etter hverandre. Og jeg kan ikke uttrykke hvor mye jeg gleder meg til 12. september. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg driter i hva folk måtte syns om den nye plata! Tror den blir kanonbra! :D Og det minner mye om en plate som skulle vær sluppet rett etter AJFA! Å hardnakket PÅSTÅ at denne plata blir fullstendig møkk syns jeg faktisk blir for dumt! Det er lov å tro den blir møkk.... alle har lov til å syns hva de vil! Jeg håper og tror de er tilbake! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg driter i hva folk måtte syns om den nye plata! Tror den blir kanonbra! :D Og det minner mye om en plate som skulle vær sluppet rett etter AJFA! Å hardnakket PÅSTÅ at denne plata blir fullstendig møkk syns jeg faktisk blir for dumt! Det er lov å tro den blir møkk.... alle har lov til å syns hva de vil! Jeg håper og tror de er tilbake! Det håper vi vel alle Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg gleder meg til release. Jeg kommer til å le fra start til slutt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Le? Jeg kommer til å nyte det. Eventuelt hoppe lykkelig rundt i rommet og muligens headbange en smule. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Da ble Death Magnetic endelig bestilt til meg også. Med Mission Metallica platinum. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 My Apocalypse eier hardt. Thrash anyone? http://metallica.com/index.asp?item=601136 Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Hvis dette hadde vært debyplata til Metallica ville de ikke en gang fått platekontrakt. Endret 26. august 2008 av Alexander Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Som nevnt i en annen post her.... KONGESANG! Og nok en sang for "sutrejentene" å klage over! YESSDA! Blir et KONGE album dette!! Hvis dette hade vært debyplata til Metallica ville de ikke en gang fått platekontrakt. Nemmen så bra at det ikke er debyplata da gitt..... Endret 26. august 2008 av AudiPowha Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Sitter og hører på "My Apocalypse" nå. Godt første intrykk hvert fall. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Får vel si at jeg gleder meg til neste mandag for å få enda en smakebit. Høres lovende ut for hele albumet de tre sangene so jeg har hørt til nå. Gleder meg til å få hørt dem i litt bedre kvalitet enn det som har blitt lagt ut for å si det sånn Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Får noen Slayer-vibber av My Apocalypse. Veldige Slayer-vibber. Det er positivt. Synes den er bra, tung basslyd, rå tromming, barsk vokal, høres lovende ut. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Nokså enig med Stonemeister. Lyden er grom Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Syns My Apocalypse var tøff Ikke som det gamle, men får bare høyere og høyere forventninger til Death Magnetic Endret 26. august 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) My Apocalypse = fail. Finnes langt fetere låter enn dette på St. Anger, og det sier vel sitt. Endret 26. august 2008 av Tatt av vinen Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Sutrejente... så enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå