Enojo Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er en ting som irriterer meg grenseløst med GH3 rippen, Suicide & Redemption er ikke lik den som er på skiva. Spesielt favoritt delen min som kjører i gang rundt ca. 6.15 cd ugaven er jo totalt forskjellig på både Hetfield og Hammett utgaven av låta Hvorfor kunne de ikke lagt med orginalen også lagt med de to andre utgavene som en bonus... Edit: Hjelper ikke at lyden er bedre når låta blir "dårligere". QFT! Helt enig. Selv om jeg foretrekker GH-versjonen. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vell, metallica har gjort dette for å trekke til seg nye og ungre fans. De skruer opp all lyd til forvrengning slik at det skal høres høyt ut på radio. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hahahah, hvorfor skulle de gjøre det? Tipper noe av det siste Metallica tenker på når de lager ei ny skive er om den kommer til å selge bra eller ikke. Endret 14. oktober 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hahahah, hvorfor skulle de gjøre det? Tipper noe av det siste Metallica tenker på når de lager ei ny skive er om den kommer til å selge bra eller ikke. Nå er det vel det som virker å være det eneste de gutta har tenkt på siden 91 da Endret 14. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det er akkurat det de ikke har gjort? Load/Reload og St.Anger er da ikke akkurat det massene hadde forventet. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Du kan si mye om St.Anger, men sell-out er den i hvertfall ikke. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nettopp det jeg mener. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 St. Anger er ræva! Den er bare et samle objekt for meg. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Du kan si mye om St.Anger, men sell-out er den i hvertfall ikke. Enig. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 St. Anger er ræva! Den er bare et samle objekt for meg. St. Anger er tøft Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Når det gjelder St. Anger, liker jeg å legge det frem slik: Det er en bra skive, men det låter ikke Metallica. ...Det gjør derimot DM. Tøff skive! Lenke til kommentar
Wired up Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ikke verst, men låtene er altfor lange. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 I dette tilfellet går ikke kvantiteten utover kvaliteten, så langt er bra syne jeg Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 I dette tilfellet går ikke kvantiteten utover kvaliteten, så langt er bra syne jeg Synese enkelte blir for repetive og drøye jeg. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 St. Anger er ræva! Den er bare et samle objekt for meg. Jeg hører av og til på det, men ekstremt sjeldent.. Mest samle-objekt ja Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kan ikke folket ta St.Anger for hva det er? Hvem i hule helvete forventet et mesterverk etter alle problemene innad i bandet. Metallica holdt på å gå i oppløsning. Hetfield på rehab etc. Og albumet er bra nok syntes jeg, grisefete riff på riff, og med litt bedre produksjon hadde det vært ansett høyere. Ta f.eks og hør på Some Kind of Monster-EPen, med litt ekstra produksjon. Lenke til kommentar
Daggie Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja det er noe med lyden som ikke stemmer samenlignet med Black Album, master osv.. I tilegg så er det nesten grusomt å høre på trommene på dette albumet, Lars tromming har aldri vært særlig klasse men spesielt i Death Magnetic og St. Anger hører man den forferdelige trommingen som nesten ødelegger sangene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja det er noe med lyden som ikke stemmer samenlignet med Black Album, master osv.. I tilegg så er det nesten grusomt å høre på trommene på dette albumet, Lars tromming har aldri vært særlig klasse men spesielt i Death Magnetic og St. Anger hører man den forferdelige trommingen som nesten ødelegger sangene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå