Mark 9 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Lagt det inn på mobilen, så jeg kan høre den på bussen til skolen Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) GH-III utgavene av sangene er mye bedre enn de som er på CD-en. Første gjennomlytting av albumet først nå; Ikke akkurat en fantastisk skive. The Unforgiven III, Suicide & Redemption, My Apocalypse og All Nightmare Long var middelmådig/dårlig. The End of the Line, Cyanide og The Day That Never Comes = bra. Klarer ikke helt å rangere Broken, Beat & Scarred og This Was Just Your Life. Totalt sett et greit album med 3/10 gode sanger. Selv om det virker som om jeg slakter albumet er det langt bedre enn St. Anger. edit: "veldig bra" ble litt i overkant Endret 3. oktober 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 The End of the Line, Cyanide og The Day That Never Comes = bra/veldig bra. De tre låtene jeg liker minst på albumet faktisk. Men bra vi er forskjellige, ellers hadde det vært kjedelig å diskutere. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 All Nightmare Long - dårlig? Hehe, joda... Beste på skiva sammen med S&R. Siste halvdelen av sangen er fantastisk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Skjønner ikke hvorfor i all verden de spiller det samme kjipe riffet i et helt minutt på slutten av Suicide and redemption. Virker som om Lars Ulrich har kommet opp med 40 forskjellige måter han kan tromme på til det riffet, og da må de jo ha med alle... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 S&R har litt for repetitive riff til å være instrumental imo. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Til dere som har The Box Magnetic: Hvilken live konsert er best? Live in Berlin eller Live in London? Quoter meg selv i håp om svar Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 S&R har litt for repetitive riff til å være instrumental imo. Med andre ord; Da har også Orion dette? Suicide & Redemption er ganske progressiv, liker ikke helt det siste halvannet minuttet, men ellers er det top notch. Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Til dere som har The Box Magnetic: Hvilken live konsert er best? Live in Berlin eller Live in London? Quoter meg selv i håp om svar London-konserten er bedre utført! Men Berlin-showet er det "første" showet, så der ligger kanskje et dilemma. Jeg hadde tatt London Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Selv har jeg London, siden jeg var der, ganske bra den =) Men den beste av de siste som er adda til LM er uten tvil BBC-showet, synes jeg iallfall Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg må nok innrømme at jeg hadde Cyanide som favoritt etter første gjennomlyttning. Men nå liker jeg veldig godt All NIghtmare Long og The Judas Kiss. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Cyanide er ikke blant de beste, nei. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Syns Judas Kiss er blant de svakeste på plata, faktisk. Men helt grei sang den og Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Til dere som har The Box Magnetic: Hvilken live konsert er best? Live in Berlin eller Live in London? Quoter meg selv i håp om svar London-konserten er bedre utført! Men Berlin-showet er det "første" showet, så der ligger kanskje et dilemma. Jeg hadde tatt London Valgte Berlin p.g.a låtene som ble spilt, men blir nok å kjøpe London og BBC showene også. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Er det noen frist på å laste ned? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Klarer ikke bli lei av plata jeg. Har den i stua , på mp3-spilleren og en GH3 versjon i bilen. Spiller den nesten konstant når jeg kjører. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ikke så rart det siden det er et knallbra album, sånn låtmessig. Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Er det noen frist på å laste ned? Så gjennom MetClub, LiveMetallica og Death Magnetic.com, fant ingen frist. Kommer kanskje i fremtiden... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Er en ting som irriterer meg grenseløst med GH3 rippen, Suicide & Redemption er ikke lik den som er på skiva. Spesielt favoritt delen min som kjører i gang rundt ca. 6.15 cd ugaven er jo totalt forskjellig på både Hetfield og Hammett utgaven av låta Hvorfor kunne de ikke lagt med orginalen også lagt med de to andre utgavene som en bonus... Edit: Hjelper ikke at lyden er bedre når låta blir "dårligere". Endret 9. oktober 2008 av Manx Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har akkurat somla meg til å brenne GH3-rippen på CD så eg kan høre på den på anlegget. Og det er til å grine av så mye bedre det låter. De som har produsert/mikset/mastret CD-versjonen skulle fått tunge ballespark av Stig Inge Bjørnebye 1 gang i timen til de utåndet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå