Gå til innhold

Metallica - Death Magnetic: hva mener du?

Marbash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GH-III utgavene av sangene er mye bedre enn de som er på CD-en.

Første gjennomlytting av albumet først nå; Ikke akkurat en fantastisk skive.

The Unforgiven III, Suicide & Redemption, My Apocalypse og All Nightmare Long var middelmådig/dårlig.

The End of the Line, Cyanide og The Day That Never Comes = bra. Klarer ikke helt å rangere Broken, Beat & Scarred og This Was Just Your Life.

Totalt sett et greit album med 3/10 gode sanger. Selv om det virker som om jeg slakter albumet er det langt bedre enn St. Anger.

edit: "veldig bra" ble litt i overkant

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor i all verden de spiller det samme kjipe riffet i et helt minutt på slutten av Suicide and redemption. Virker som om Lars Ulrich har kommet opp med 40 forskjellige måter han kan tromme på til det riffet, og da må de jo ha med alle...

Lenke til kommentar
Til dere som har The Box Magnetic: Hvilken live konsert er best? Live in Berlin eller Live in London?

Quoter meg selv i håp om svar :)

London-konserten er bedre utført! Men Berlin-showet er det "første" showet, så der ligger kanskje et dilemma.

Jeg hadde tatt London :p

Lenke til kommentar
Til dere som har The Box Magnetic: Hvilken live konsert er best? Live in Berlin eller Live in London?

Quoter meg selv i håp om svar :)

London-konserten er bedre utført! Men Berlin-showet er det "første" showet, så der ligger kanskje et dilemma.

Jeg hadde tatt London :p

Valgte Berlin p.g.a låtene som ble spilt, men blir nok å kjøpe London og BBC showene også.

Lenke til kommentar

Er en ting som irriterer meg grenseløst med GH3 rippen, Suicide & Redemption er ikke lik den som er på skiva.

Spesielt favoritt delen min som kjører i gang rundt ca. 6.15 cd ugaven er jo totalt forskjellig på både Hetfield og Hammett utgaven av låta :realmad::wallbash:

Hvorfor kunne de ikke lagt med orginalen også lagt med de to andre utgavene som en bonus...

Edit:

Hjelper ikke at lyden er bedre når låta blir "dårligere".

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Har akkurat somla meg til å brenne GH3-rippen på CD så eg kan høre på den på anlegget.

Og det er til å grine av så mye bedre det låter. :wallbash:

De som har produsert/mikset/mastret CD-versjonen skulle fått tunge ballespark av Stig Inge Bjørnebye 1 gang i timen til de utåndet :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...