Hyperio Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Skulle kjøpe plata, men så har jeg også da hørt om dårlig lydkvalitet så gidda ikke det. Noen som vet om og i så fall når den kommer i remastered? Selv om jeg ikke har plata fysisk har ikke det hindret meg i å høre den ... Og konklusjonen min er at dette er overraskende bra. Jeg hadde forventet at alt det instrumentale skulle være solid, men er mest overrasket over at stemmen ikke er helt fucka slik jeg trodde. Plata er også mye mer progressiv enn jeg hadde forventet og med noen killer riff som bare gror seg inn i hodet mitt og gjør meg rett og slett avhengig! Lenke til kommentar
Daggie Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, albumet har noen herlige riff. Jeg reagerte på lydkvaliteten, vet ikke hvorfor men det er ikke Master/Black Album klasse over lyden. Mange av riffene er fantastisk, skulle ønske James fortsatt hadde den herlige 80 talls voicen sin men likevel et meget bra album. Trommingen til Lars ødelegger desverre mye føler jeg med den ekle ekle skarptromma (eller hva den nå heter) i tilegg til at jeg savner mer bass fra. Terningkast 5. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Dette fra en som ikke er Metallica-fan i utgangspunktet... Hetfields vocal irriterer meg grenseløst. Er han nødt til å synge metall (vet ikke hvordan jeg skal forklare det) selv på rolige sanger som The Day That Never Comes? Ta disse strofene f.eks: "Waiting for the one-ahhhh" "The day that never comes-ahhhh" "When you stand up and feel the warmth-ahhhh" "But the sunshine never coooooooomes-ahhhh" Jeg og vennene mine snakket også om at han sier veldig mye Ahhh, men det er bare kult. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Stand-up komikeren som "talte" under Metallicas MTVIcon traff vel både Lars og James spot-on. Og "aaaah" inga til James begynner å bli irriterende.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Dette fra en som ikke er Metallica-fan i utgangspunktet... Hetfields vocal irriterer meg grenseløst. Er han nødt til å synge metall (vet ikke hvordan jeg skal forklare det) selv på rolige sanger som The Day That Never Comes? Ta disse strofene f.eks: "Waiting for the one-ahhhh" "The day that never comes-ahhhh" "When you stand up and feel the warmth-ahhhh" "But the sunshine never coooooooomes-ahhhh" Jeg og vennene mine snakket også om at han sier veldig mye Ahhh, men det er bare kult. Dessverre så finnes det ikke kult Til den andre brukeren som kommenterte tekstsnuttene. Joda, er sant det du sier, men reagerte på nøyaktig disse snuttene. All Nightmare Long f.eks kan jeg ikke høre på, på grunn av refrenget. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Oohh, ahhh, og yeeaahs er jo såkalte "Hetfield-ismer", det må man forvente på et Metallica-album Mange av dem på tidligere album også. Men kan være litt enig i at det er litt mye på The Day =) Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg syns det er ganske kult jeg, bare ikke når det blir for mye! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Matt Barlow er enda verre enn Hetfield. Hetfields vokal er overraskende bra på DM, det er ikke flaskehalsen på plata, i hvert fall. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Noen som har lastet ned Berlin eller London showet og brukt koden som følger med i kista? Får beskjed om at den koden ikke eksisterer Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 AHHHH!!! og YEEEEAHH!!! er jo signatur-moven til James. Synes det er awesome jeg. "But your luck runs outAAAHH!" Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 "But your luck runs outAAAHH!" Gotta love it! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 At James legger trykk på endingene gjør da på ingen måte låtene dårligere, snarere tvert imot. Deat Magnetic er et knallalbum, det syns i hver fall jeg. Et stort løft fra de seineste platene, og det er deilig å høre de i storslag igjen Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Noen som har lastet ned Berlin eller London showet og brukt koden som følger med i kista? Får beskjed om at den koden ikke eksisterer Pussig, jeg fikk autentisert min kode på første forsøk og jeg oppgraderte til FLAC versjonen av Berlin showet. $3,95 = 22,50 kr. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 I det siste har jeg fått hekta på "The End of the Line", en låt som ikke har fått såå mye oppmerksomhet som den kanskje burde En fet låt! Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Hørte gjennom Berlin showet i går, og som jeg har sagt tidligere gleder jeg meg til de er blitt mer "innøvd" og flyter bedre, men for all del superherlig å høre flere av sangene live Edit: Tenker spesielt på "The Day That Never Comes" Endret 29. september 2008 av Mark9 Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 The day that never comes! ja den er bra. en av mine favoritter av alle sangene! men vil høre om berlin showet da! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Selv må jeg si at jeg er veldig "glad" i varemerket til James. Jim Breuer viste dette fantastisk på MTV Icon showet. Utrolig at han kan få med seg et publikum på 100.000 bare ved å si ett ord. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Lars Ulrich har uttalt seg om lydkvaliteten på den nye CD'en: Hør, det er ingenting galt med lydkvaliteten. Dette er 2008, og dette er hvordan vi lager plater. Rick Rubins greie er å få det til å høres levende, høyt og spennende, å få lyden til å springe ut av høyttalerne. Selvfølgelig har jeg hørt at flere folk klager. Men jeg har hørt på albumet i bilen de siste dagene, og det låter fuckin' smokin', sier Ulrich ifølge Blender. Dette kan bare bety en ting spør du meg. Mannen har ett alvorlig tilfelle av øresus. Kilde: http://www.dagbladet.no/kultur/2008/09/30/548641.html Endret 30. september 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Lars Ulrich har uttalt seg om lydkvaliteten på den nye CD'en: Hør, det er ingenting galt med lydkvaliteten. Dette er 2008, og dette er hvordan vi lager plater. Rick Rubins greie er å få det til å høres levende, høyt og spennende, å få lyden til å springe ut av høyttalerne. Selvfølgelig har jeg hørt at flere folk klager. Men jeg har hørt på albumet i bilen de siste dagene, og det låter fuckin' smokin', sier Ulrich ifølge Blender. Dette kan bare bety en ting spør du meg. Mannen har ett alvorlig tilfelle av øresus. Kilde: http://www.dagbladet.no/kultur/2008/09/30/548641.html Ingen Bethoven akkurat.. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Lurer på hvilken bilstereo han har jeg. Men jeg tror at de fleste ikke bryr seg eller hører hvordan lydkvaliteten er. Om man vil ha høy lyd på iPoden, så skriker denne stemmen høyest, og blir hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå