NightKeeper Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 En ukes pause? Jeg klarer kanskje en eller to dager før jeg må tilbake til Death Magnetic Holdt på å overspille den i starten, det er ganske farlig. Er viktig å ta noen pauser. Det som er bra med denne skiva er at den fortsetter å vokse på deg. De beste skivene har det kjennetegnet. Tok endel høringer før jeg kom inn i Ænima eller Lateralus av Tool for å si det slik. Eller ...and Justice for All Lenke til kommentar
quakie Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Interessant, synd at jeg allerede har kjøpt den første utgaven ... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kommer den ut i butikken i norge, kjøper jeg den garantert!! (Gadd ikke kjøpe en cd jeg aldri kommer til å spille av, GHIII utgaven var et bedre alternativ..) Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hehe,, er nok fake ja :!: Måtte bare se hvordan dere reagerte Endret 25. september 2008 av Hunter147 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hadde sikkert stått Remastered Edition.. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hadde vært digg med bedre lydkvalitet, skulle ønske det ikke var fake. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Forstår ikke hvorfor de vil gi ut noe med så dårlig kvalitet Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 syns da det er bra kvalitet jeg. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Forstår ikke hvorfor de vil gi ut noe med så dårlig kvalitet iPod generasjonen. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Forstår ikke hvorfor de vil gi ut noe med så dårlig kvalitet iPod generasjonen. haha true so true Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Synes faktisk det er ganske dårlig kvalitet på ipoden min og jeg Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 trur ikke du forstod poenget Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Dette fra en som ikke er Metallica-fan i utgangspunktet... Hetfields vocal irriterer meg grenseløst. Er han nødt til å synge metall (vet ikke hvordan jeg skal forklare det) selv på rolige sanger som The Day That Never Comes? Ta disse strofene f.eks: "Waiting for the one-ahhhh" "The day that never comes-ahhhh" "When you stand up and feel the warmth-ahhhh" "But the sunshine never coooooooomes-ahhhh" Ufattelig irriterende faktisk. Er spesielt ille på denne sangen. En annen ding er dårlige/teite/banale tekster. Ille i All Nightmare Long (som jeg synes suger uansett). "hunt you down without mercy, hunt you down all nightmare long". javel? Også I Cyanide: "Suicide, Ive already died, its just the funeral ive been waiting for" (eller noe slikt). Triste greier. En siste ting er powermetall soloene. Spesielt ille i Judas Kiss. Mange vil kanskje kalle det gitarronking. Låter som jeg faktisk liker: End of the Line Broken, Beat & Scarred Unforgiven 3 Til dels Day that never comes og Cyanide. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Vokalen er knalltøff skal jeg si deg. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Det er Metallica for faen. Det skal være jævli med trøkk i stemmen og jævla råe tekster. Soloene skal være litt random og. Bare bra det. Endret 25. september 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 En annen ding er dårlige/teite/banale tekster. Når man bare tar tilfeldige sitater ut fra sammenhengen som du gjør her, så blir enhver tekst dårlig. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Nå skjønner jeg hva folket mener om dårlig produksjon. Brente ut plata for og høre den i bilen. God damn! Det var IKKE pent. Det hørtes forvrengt ut. Alt ble bare så jævla mye høyere og upresist. EDIT: Så faen ikke før NÅ at "Remaster edition" var en fake. God damn. Endret 26. september 2008 av Pasient Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Var svært, svært skeptisk etter Load, ReTard... æh, ReLoad og St. Anger, men hørte noen sanger på YouTube. Deretter ble det nok en rask tur ned på butikken, og plata har gått i strekk stort sett siden da. Elsker denne plata. Greit den ikke er på høyde med mesterverkene Ride the lightning og Master of Puppets, men den er ikke langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå