iNtensimilla Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 ...også om jeg hadde hatt Klipsch høyttalere... Okay.....??? Mente egentlig det, at jeg hadde hørt det på stort sett alt av lyd utstyr, som Zeph.. Eg høyrer forskjellen på alt eg måtte putte lyden gjennom. Mest merkbart er det i bilen der eg har eit rimeleg anlegg til rundt 10k og på stereoanlegget, som forresten er Klipsch. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Var nok bare jeg som leste litt for fort. Er av samme oppfatning som deg. Hører til på med forskjell på PC høytalerene jeg bruker på jobb, å de holder ikke akkurat høy kvalitet. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Litt lik til å byrja med, men deretter var det jo ingenting som minna om kvarandre! Hele det rolige partiet som blir gjentatt tre(?) ganger i The Unforgiven III er likt Stone Temple Pilots - Creep. Greit nok, Hetfield fraserer litt ulikt og går litt opp i stedet for ned et par steder, men hovedinntrykket mitt er i alle fall at det er svært likt. Det slo meg umiddelbart når det partiet kom, selv om jeg måtte tenke et par minutter for å komme på hvilken låt det minte meg om... dårlig hukommelse og gammel låt Hvem går rundt og vet slikt anyway? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvem går rundt og vet slikt anyway? Hvem som går rundt og husker musikken man hørte for ti år siden? Ja nei, si det du Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Fikk Coffin'en i dag jeg! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Fikk Coffin'en i dag jeg! Grattis Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Jeg vil bare komme med mitt eget eksempel på kvalitetsforskjellen mellom GH3-rip og CD-rip, begge er lossless wav. Sangen er The Day that never comes CD-rippen er 40MB GH3-rippen er 80MB Bilde nr 1 er rippet fra CD Bilde nr 2 er rippet fra GH3 Endret 23. september 2008 av khaffner Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Haha! Bra av Trujillo! Lenke til kommentar
greiven Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Coffin bestilt Gleder meg Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Har flere lagt merke til en (og kanskje flere) skrivefeil i cd-heftet? Under The Day that never comes: "But the son shine never comes". Det står "son shine", men James synger; og det menes sunshine Endret 23. september 2008 av khaffner Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er ikke skrivefeil, er offisiell den. http://www.metallica.com/Media/Albums/albu...sp?skin_id=15#4 Teksten kan tolkes på flere måter Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ah, my bad men hva faen? "Sønnskinnet"? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 "But the son shine never comes" kan tolkast på denne måten: "Men sonen skein aldri". Som i å skinne som sola. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det er det teiteste jeg har hørt denne måneden. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 ja men ulven var sprek når den fikk tak i det blåe taket under vann! Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 ja men ulven var sprek når den fikk tak i det blåe taket under vann! Hehe.... Lenke til kommentar
larseer Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 "But the son shine never comes" kan tolkast på denne måten: "Men sonen skein aldri". Som i å skinne som sola. Tja... noe spesiellt... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen som har guitar pro tabs av suicide and redemption? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå