JimRamse Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 jeg synes lyden blir dårligere hvor bedre lytteutstyr man har.testet på Koss Porta Pro, lyden var ganske bra. AKG 412p helt grei, AKG K240 grei. Dynaudio BM5A høyttalere ikke så veldig bra, ganske merkelig egentlig. Egentlig ikke. Jo bedre utstyr man spiller av musikken på desto lettere er det å høre feil med musikken. Gjelder ikke bare Metallica albumet det.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 klar over det, men har jo selvsagt også testet med andre album i samme sjanger og det er ikke så stor forskjell i kvalitetstap som på DM så det tyder på en dårlig jobb for hele produskjonen, noe som er merkelig med tanke på at det er Metllica Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Se sammenlikningen av CD'en kontra GH3 her: Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Steike,, det var stor forskjell Hørte ikke hvor mye bedre GHIII rippen var før nå. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 GH rippen var mye bedre!!! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvor har GH3 fått death magnetic-musikken fra? Den forskjellen var jo enorm Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Latterlig... GH3-versjonen er "up for grabs" på lugubre steder. Endret 18. september 2008 av Lande Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Latterlig... GH3-versjonen er "up for grabs" på lugubre steder. Allerede lastet ned, CDen er allerede satt til støving på hylla. Hadde dette vært et annet band hadde jeg bedt om pengene tilbake, men siden det er Metallica så beholder jeg den. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Noen som vet hvordan man kan få overføre FLAC til iTunes? Klarer ikke å få avspilt de i iTunes. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Noen som vet hvordan man kan få overføre FLAC til iTunes? Klarer ikke å få avspilt de i iTunes. Om du har mac kan du bruke Fluke. Eventuellt så kan du konvertere FLAC-filene til Apple Lossless. EDIT: Fluke: http://cubicfruit.com/fluke/ Endret 18. september 2008 av Thlom Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 I has no Mac Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tenkte jeg skulle høre på The Unforgiven III først her, siden folk er såpass uenige om det er en bra eller dårlig låt. Et par-tre minutter uti og hm, hvor har jeg hørt dette før? Stone Temple Pilots!? Makan til plagiat: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Til dere "lydfantaster": Vennligst forklar meg hva som er så dårlig med lyden, UTEN å nevne at masteringa er så høg. Hva er problemet? Det jeg misliker mest er at jeg kan faen ikke høre bassen ! Men det er jo som en følge av den knusinga de har gjort i mastringa...Alt under 60-70Hz har jo blitt scoopa Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 greia er at de har satt på en limiter med brick-wall.også presset lyd opp til denne veggen. så alt over og under blir kuttet vekk. Nå er det vel det en limiter er. "Brick-wall" som du sier er jo alltid der, er det en limiter er....en komressor med uendelig høy ratio. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Metallica og badeballer... ja noget spesiellt får'n si... hehe vært fett å vært der Haha, konge! :!: edit: Sitat fra Metal Injection's anmeldelse: We noticed almost all of these songs follow the same formula of intro, bridge, verse, chorus, verse, repetitive jam, chorus, another "meh" jam back to chorus. The songs start to get old quick to the point that we started shouting "END IT ALREADY". Bands are supposed to want you leaving more, whereas Metallica makes sure you eat everything on your plate and then stuff you with seconds even though you're already full. Her har de etter min mening truffet spikeren på hodet. Ser meg enig der ass... Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Se sammenlikningen av CD'en kontra GH3 her: Hehehe. Kjempeforskjell !! Men det er ikke rart når låtene blir pressa så hardt i mastring prossessen. (4 s'er ? :-) ) Har ingenting med miksinga å gjøre, kun mastering. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Noen som vet hvordan man kan få overføre FLAC til iTunes? Klarer ikke å få avspilt de i iTunes. Drit i iTunes og last ned MediaMonkey, langt betre program. Med det kan du og konvertere frå FLAC til Mp3, fkes VBR V2 til bruk på portable spelarar, bilstereo og liknande. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Drit i iTunes og last ned MediaMonkey, langt betre program. Kan den brukes mot ipod/phone? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 iPod ja, meiner eg har sett at den støtter iPhone og. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Mediamonkey er det eneste du trenger ja ! Livets musikkprogram :-) haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå