TurboHolte Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 All Nightmare Long og pianoet på Unforgiven III er det beste med skiva. Resten er stort sett skit. Syns The Unforgiven III var mest skuffende jeg! Er fornøyd med resten!! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 GH3 rippen var digg Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Bestilte death in a coffin i går! Fra CDON. Gleder meg som faen! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 All Nightmare Long og pianoet på Unforgiven III er det beste med skiva. Resten er stort sett skit. Hehe. Hør på småen da, tok ikke lang tid før du ble metal-elitist nei... Sånn som skjer når man henger for mye i Backstage / Metal-tråden.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg bumma når jeg var på platekompaniet i går. Kjøpte både Digipack og Death in a Coffin-pakka, i den tro at "hey, da får jeg den vanlige plata og digipacken", men NEI DA. Det fulgte med digipack i Death in a Coffin (eller Box Magnetic om du vil). Så nå har jeg to digipacker, en fet plakat, et fett flagg, en fet t-skjorte, noen plekter som først så drit ut, men som virker bedre når jeg flikka litt med den, og noe annet ræl som sikkert er kjekt å ha. ;/ Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Mår jeg får min Coffin, har jeg også to digipack's. Men én av dem skal sldri tas ut av plasten! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Lever tilbake den ene CD'en, eller behold den uåpnet og selg den om noen år EDIT: JEG MÅ BARE SI DET, TDTNC ER SÅ UTROLIG RÅÅÅ!! OGRASME HVER GANG xD Endret 17. september 2008 av Eirik_FS Lenke til kommentar
ZomBeeBob Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Mulig det kun er meg som er litt "kravstor", men syntes virkelig ikke selve "kista" var så mye å skryte av. Innholdet var knall, men de kunne vel kanskje spandert ei krone eller 2 på utseende på kista også? Jeg for min del forsto det sånn at "klistremerket" satt på selve kista, ikke på den forbaskade plastikken rundt selve kista, så i god tro reiv jeg nærmest av platikkcoveret for å få tatt en nærmere titt på kista, og da fikk såklart også klistremeret seg en trøkk... Hadde forventet mer ut av utseende på kista, kort og greit!! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Post bilder av den jævla kista, da All Nightmare Long og pianoet på Unforgiven III er det beste med skiva. Resten er stort sett skit. Hehe. Hør på småen da, tok ikke lang tid før du ble metal-elitist nei... Sånn som skjer når man henger for mye i Backstage / Metal-tråden.. :!: Lenke til kommentar
ZomBeeBob Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Post bilder av den jævla kista, da Concider It Done! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg bumma når jeg var på platekompaniet i går. Kjøpte både Digipack og Death in a Coffin-pakka, i den tro at "hey, da får jeg den vanlige plata og digipacken", men NEI DA. Det fulgte med digipack i Death in a Coffin (eller Box Magnetic om du vil). Har jo stått flere steder at det digipacken som fulgte med i kista, men jeg har gjort akkurat det samme og jeg viste at den var med I dag så var jeg også å kjøpe den vanlige utgaven og LP settet, så skal jeg se om jeg klarer å la være å hande skullcandy headsettet... Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Verdiløst overkomprimert dritt. Låtene er bra. Metallica har låtene. men mixen er en skandale av episke proposjoner. at det går an. jeg vil ha pengene mine tilbake!!! Endret 18. september 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Har fått tak i FLAC-filer som er hentet fra Guitar Hero 3. Det er rett og slett i sammenlignbart med den faktisk CDn. Helt utrolig forskjell i lydkvalitet. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 nettopp hørt gjennom plata. virka greit, men det trengs et par gjennomganger til. likte spesielt godt unforgiven Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg bumma når jeg var på platekompaniet i går. Kjøpte både Digipack og Death in a Coffin-pakka, i den tro at "hey, da får jeg den vanlige plata og digipacken", men NEI DA. Det fulgte med digipack i Death in a Coffin (eller Box Magnetic om du vil). Har jo stått flere steder at det digipacken som fulgte med i kista, men jeg har gjort akkurat det samme og jeg viste at den var med I dag så var jeg også å kjøpe den vanlige utgaven og LP settet, så skal jeg se om jeg klarer å la være å hande skullcandy headsettet... Skullcandy? Du kan i det minste spandere på det eit headset med god lyd. Skal prøve GH3vFLAC. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg vil teste å høre dette albumet i AKG K 701 eller Beyerdynamic DT 770 Pro jeg! (Seff GH3vFLAC, skal laste det ned når jeg kommer hjem ) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg vil teste å høre dette albumet i AKG K 701 eller Beyerdynamic DT 770 Pro jeg!(Seff GH3vFLAC, skal laste det ned når jeg kommer hjem ) Sitter selv med et DT 770 Pro og GH Flac, og kan ikke klage på lyden der i hvert fall Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Lyden er fremdeles langt i fra bra. Produksjonen er også her under pari, men det er milevis bedre enn UKM-mølet på originalskivene. Lenke til kommentar
sunh Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) På en skala fra 1 til 10, hvor ironisk er det at piratene som Lars Ulrich så åpenlyst prøvde å bekjempe leverer et bedre produkt enn Metallica selv? Endret 18. september 2008 av sunh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 jeg synes lyden blir dårligere hvor bedre lytteutstyr man har. testet på Koss Porta Pro, lyden var ganske bra. AKG 412p helt grei, AKG K240 grei. Dynaudio BM5A høyttalere ikke så veldig bra, ganske merkelig egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå