Gå til innhold

Metallica - Death Magnetic: hva mener du?

Marbash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg greie på det, men det burde da være veldig lett å fikse opp i dette i grunnen da? Kunne man ikke bare gitt alle de som har kjøpt albumet muligheten til å få en bedre versjon(som da hadde kommet), ved å vise den gamle hos plateshoppen :) ?

Veeeeeldig urealistisk, men tenk hvor bra det ville vært. :fun:

Endret av Enojo
Lenke til kommentar

Ja, lyden er svært god på GH-rippen, (med unntak av ANL), men vi har faen meg grunn til å klage på Metallica og producerne. Hva i hellvette er det de driver på med? Det er så sykt uproffesjonelt at vi må gå denne omveien for å få en plate som det går an å høre på. Dessuten er ikke hele S&R der. Ikke det at jeg klager på ripperen, han har gjort en kjempejobb, jeg klager på 'tallica. Jeg trodde de hadde lært av Stanger.

Lenke til kommentar

Her er Unforgiven 3 i tre forskjellige riper.

Kommenter gjerne.

Nedlastet rip:post-118332-1221584583_thumb.png

Guitar Hero rip: post-118332-1221584609_thumb.png

Min egen rip: post-118332-1221584627_thumb.png

For min del er jeg ikke så værst fornøyd med lyden på min egen rip, men det er jo smak og behag.

Endret av Enojo
Lenke til kommentar
Her er Unforgiven 3 i tre forskjellige riper.

Kommenter gjerne.

For min del er jeg ikke så værst fornøyd med lyden på min egen rip, men det er jo smak og behag.

Det er jo ingen tvil om hvilken som er å foretrekke.

Den nedlastede ser helt grusom ut, og det er ikke rare dynamikken i din rip heller.

Jeg synes egentlig at lyden var grei på den offisielle skiva, men jeg merka jo problemene når jeg kjørte den høyt. Det er ingen tvil om at GH3-ripen er den klart beste, og den jeg kommer til å høre på fremover, til tross for små skavanker.

Fyren som har lagt ut GH3-ripen sier at han skal forbedre sin rip, men dette holder i massevis.

Heller en liten feil på All Nightmare Long og The Day... enn et helt album som er kjørt to the max.

Lenke til kommentar
Det som er synd med Guitar Hero-rippen. Er at begge versjonene av Suicide & Redemption er dårligere enn den på orginalskiva.

Hva er forskjellen på de to versjonen fra GH-rippen?

På Guitar Hero er det to versjoner av Suicide & Redemption. Den ene inneholder en ekstra solo fra Hetfield, den andre en solo fra Hammet. Og sangene er anderledes enn på orginalskiva. Forskjellene kommer frem på slutten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...