Hewitt Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Gleder meg stort til Death Magnetic, for meg virker det som om gutta muligens har kommet seg et kraftig hakk oppover i kvalitet. St. Anger var alldeles forferdelig. Men jeg hørte Cyanide en del i går, og jeg digger den. Tviler på at Death Magnetic kan toppe den sterke albumrekken til og med Black Album, men det er også veldig vanskelig å gjøre. Jeg tror Death Magnetic blir bra. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg husker en morsom hendelse på en av metallicas konserter på rock am ring i 2003, James sier noe som: "Allright, we have some new songs for you tonight, they are from are new album St. Anger. What do you think about it anyway?" Publikum: "...Jeej"... James: "Allright..." *Begynne å spille Frantic* :!: Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Haha :!: Nei, St.Anger var en dårlig plate... Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 14 sekunder med smakebit fra albumet ligger ute på www.metallica.com Her Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hehe, det er vel noe av det teitere jeg har hørt Har da absolutt hørt låter jeg ikke liker spesielt på de andre albummene også. Du kan da ikke si at du syns hver låt individuelt sier nok om hvert av deres tidligere albummer totalt sett? Selfølgelig ikke. Men ei låt er en smakebit fra plata og som regel går de samme virkemidlene igjen. Hør på AJFA og St. Anger (muligens pga trommene) f.eks: mye er veldig likt. Det trenger ikke skje nå, men jeg tror, etter å ha hørt Cyanide, at dette ikke blir den beste plata de har kommet med. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hehe, det er vel noe av det teitere jeg har hørt Har da absolutt hørt låter jeg ikke liker spesielt på de andre albummene også. Du kan da ikke si at du syns hver låt individuelt sier nok om hvert av deres tidligere albummer totalt sett? Selfølgelig ikke. Men ei låt er en smakebit fra plata og som regel går de samme virkemidlene igjen. Hør på AJFA og St. Anger (muligens pga trommene) f.eks: mye er veldig likt. Det trenger ikke skje nå, men jeg tror, etter å ha hørt Cyanide, at dette ikke blir den beste plata de har kommet med. Ganske enig med deg, bare at jeg syns ikke at det er så mye jukt på justice og St.anger. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Hehe, det er vel noe av det teitere jeg har hørt Har da absolutt hørt låter jeg ikke liker spesielt på de andre albummene også. Du kan da ikke si at du syns hver låt individuelt sier nok om hvert av deres tidligere albummer totalt sett? Selfølgelig ikke. Men ei låt er en smakebit fra plata og som regel går de samme virkemidlene igjen. Hør på AJFA og St. Anger (muligens pga trommene) f.eks: mye er veldig likt. Det trenger ikke skje nå, men jeg tror, etter å ha hørt Cyanide, at dette ikke blir den beste plata de har kommet med. Ganske enig med deg, bare at jeg syns ikke at det er så mye jukt på justice og St.anger. Ikke? Da hører ikke vi det samme. I mine ører høres mye likt ut på de to skivene. Dessuten vil jeg påpeke at jeg ikke har noenting imot Metallica. Jeg har ikke valgt den avataren jeg har fordi jeg ikke liker Metallica. Endret 19. august 2008 av Tatt av vinen Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hehe, det er vel noe av det teitere jeg har hørt Har da absolutt hørt låter jeg ikke liker spesielt på de andre albummene også. Du kan da ikke si at du syns hver låt individuelt sier nok om hvert av deres tidligere albummer totalt sett? Selfølgelig ikke. Men ei låt er en smakebit fra plata og som regel går de samme virkemidlene igjen. Hør på AJFA og St. Anger (muligens pga trommene) f.eks: mye er veldig likt. Det trenger ikke skje nå, men jeg tror, etter å ha hørt Cyanide, at dette ikke blir den beste plata de har kommet med. Ganske enig med deg, bare at jeg syns ikke at det er så mye jukt på justice og St.anger. Ikke? Da hører ikke vi det samme. I mine ører høres mye likt ut på de to skivene. Dessuten vil jeg påpeke at jeg ikke har noenting imot Metallica. Jeg har ikke valgt den avataren jeg har fordi jeg ikke liker Metallica. Kjønte det, var ikke ment som noe kritikk Burde kanskje høre litt mer på St.anger jeg da:) Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 For de som ikke følger daglig med på MissionMetallica kan kanskje video-klippet øke inntrykket for dere som synes Cyanide var skrap. Personlig gleder jeg meg som en vill satan til albumet, og Unforgiven III kan jo bli spennende. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Titlene så helt greie ut. Tror allikevel skiva blir søppel. Hva er grunnen til at du tror dette? Tror guttene har mistet "piffen"? Det har bare gått nedover siden The Black Album. Tipper dette blir St. Anger 2, med trøtte gitarsoloer. Mulig jeg tar feil, hvem vet! Er helt enig der. Håper på det beste, man kan jo aldri vite. Etter St. Anger kan det bare gå en vei. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 For de som ikke følger daglig med på MissionMetallica kan kanskje video-klippet øke inntrykket for dere som synes Cyanide var skrap. Personlig gleder jeg meg som en vill satan til albumet, og Unforgiven III kan jo bli spennende. Kommer til å kjøpe skiva. Ser lovende ut nå! Vokalen til James var beintøff i det klippet! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) For de som ikke følger daglig med på MissionMetallica kan kanskje video-klippet øke inntrykket for dere som synes Cyanide var skrap. Personlig gleder jeg meg som en vill satan til albumet, og Unforgiven III kan jo bli spennende. Jeg følger med på MissionMetallica daglig, og ser at det er muligheter for veldig gode låter på dette albummet. Likte jævlig godt det lille jeg fikk høre av Unforgiven III iallefall. For å kommentere linken din; I LIKE IT! Edit: Står feil på filmtittelen til den filmen du linka til. Dette er ikke 19. August-klippet. Endret 20. august 2008 av Tatt av vinen Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Edit: Står feil på filmtittelen til den filmen du linka til. Dette er ikke 19. August-klippet. Du har så rett så rett. Klippet er uansett utrolig bra, og man får faktisk høre en del av sangen. Kan for øvrig også si at et tredje lydklipp er lagt ut på Metallica.com. Samt står det at "The day that never comes" slippes i morgen, altså mer enn bare et lydklipp. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ikke? Da hører ikke vi det samme. I mine ører høres mye likt ut på de to skivene. Dessuten vil jeg påpeke at jeg ikke har noenting imot Metallica. Jeg har ikke valgt den avataren jeg har fordi jeg ikke liker Metallica. Du er sikker på at det er Justice og St. Anger du har hørt på? For meg er de to platene totalt forskjellig, det kunne vore to forskjellige band. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Ikke? Da hører ikke vi det samme. I mine ører høres mye likt ut på de to skivene. Dessuten vil jeg påpeke at jeg ikke har noenting imot Metallica. Jeg har ikke valgt den avataren jeg har fordi jeg ikke liker Metallica. Du er sikker på at det er Justice og St. Anger du har hørt på? For meg er de to platene totalt forskjellig, det kunne vore to forskjellige band. Kan ikke akkurat si at jeg hører noen likheter mellom disse to albumene, AJFA er en helt annen type musikk og spillestil enn slik gutta spiller på St. Anger. Men, det kommer vel kanskje ann på øret som hører? Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) gleder meg som en unge til Death Magnetic og han til og med kjøpt The Box Magnetic (Death in a Coffin) + platina medlemskap for 929,- http://www.platekompaniet.no/metallica/ men jeg begynner å bli lei av alle som sier, ah St.Anger er det verste albumet som er lagd og det suger !!! blabla greit nok, St.Anger er ikke det beste albumet kanskje til og med det verste men.... det betyr ikke at alle sangene suger og at de er helt bonn i bøtta, St.Anger er mye bedre enn alt annet skrap som er ute på markedet personlig liker jeg The Unforgiven 1 og 2, og jeg er glad for at Metallica lager litt rolig musikk også og mesteparten av de som sier at St.Anger suger hermer etter de andre men sier ikke alle, noen har peil og jeg sier ikke at jeg er en av dem PS: eksempel, Some Kind of Monster hva er galt med den ? er ganske god syns nå eg Endret 21. august 2008 av Splaxter Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Støtter siste post! Akkurat av samme mening.. og har også kjøpt samme boks som deg.. Jeg synes forøvrig St.Anger -låten er rett og slett RÅBARSK!! En av de (mange) bedre de har!! Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Støtter siste post! Akkurat av samme mening.. og har også kjøpt samme boks som deg.. Jeg synes forøvrig St.Anger -låten er rett og slett RÅBARSK!! En av de (mange) bedre de har!! helt enig, Some Kind of Monster er nok min favoritt på St.Anger albumet, men sangen er full trøkk hele veien skjønner ikke hva folk klager på Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Nå har "The Day that never comes" blitt lagt ut i sin helhet på Metallica.com, sitter og hører på den nå.. Ballade hvert fall. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Den eksploderer jo rundt 5 min da, helt topp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå