Jefe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Lastet ned albumet i forrige uke(kjøper det også da ) og da var alle låtene på 320 kbps. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 du burde ikke ha mindre enn 192kbps,128kbps er forferdelig å høre på. Ja, men er det mulig å endre dette på noen måte? Det skal da virkelig ikke være 128!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) da må du rippe på nytt, og velge den bitraten du vil ha i itunes. edit/Preference, Genreal tabben under den "import Settings" import using: AAC eller hva du vil, MP3 osv. velger du MP3 bruker du, Setting: 192 så ripper du på nytt Endret 11. september 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Death Magnetic datt ned i postkassen min idag, o herlige dag. Digipack-coveret er virkelig fett. Og på cden står det at Suicide & Redemption er 10:02 Er i gården også, så nå skal jeg bare hive i meg litt mat så skal jeg spille det høytallerne klarer. Jeg er helt "alene" også, ingen naboer hjemme som kan klage Lekkert cover... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Last ned EAC og LAME, ripp til VBR V2. Då får du bortimot så god kvalitet du kan få på Mp3 utan at det går ut over lydkvaliteten. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Har vokst fra Metallica. Bare jeg hører ordet Metallica nå for tiden, så tenker jeg "drama" med en gang. Det betyr ikke at jeg ikke liker å høre på de gamle platene lenger, men "nye" Metallica har jeg et dårlig inntrykk av. Jeg har ikke attituden som jeg hadde når jeg oppdaget Metallica lenger, og de har hvertfall ikke attituden lenger, så da blir det bare å "leave it at that". Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Har vokst fra Metallica. Bare jeg hører ordet Metallica nå for tiden, så tenker jeg "drama" med en gang. Det betyr ikke at jeg ikke liker å høre på de gamle platene lenger, men "nye" Metallica har jeg et dårlig inntrykk av. Jeg har ikke attituden som jeg hadde når jeg oppdaget Metallica lenger, og de har hvertfall ikke attituden lenger, så da blir det bare å "leave it at that". Så bra at ikke altfor mange her deler dine synspunkter Men det er lov å vokse fra musikk for all del! Personlig har jeg vokst fra musikk som Dimmu Borgir, Old Man's Child, Satyricon osv osv... fenger lissom ikke lenger.. Endret 11. september 2008 av JudasKiss Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Da var albumet i mine hender også. Stilig cover på digipak versjonen. Hører i gjennom nå. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Er retailen like overstyrt som det som har lekket ut på nettet? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Selvsagt bedre enn den crappy 128kbps som var konvertert opp igjen til 320kbps som jeg vet mange lastet ned å testet. Men i forhold til FLAC rippen som også har vært ute noen dager så hører jeg ikke forskjell. Samme Loadness effekten. Synd egentlig at det har blitt slik, for f.eks Black Album hadde jo sinnsykt bra lydkvalitet. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Noen som vet om de har begynt å selge den i platebutikkene ennå? Vet det er release kl 00.00, men er mange som har fått kjøpt rundt om i europa Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Har det vore ute FLAC? Trudde det var jallagreier alt eg. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hører nesten ikke forskjell på versjonen jeg lastet ned noen dager tilbake og min egen ripp i 320 kbps. Irriterende trommer. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Noen som kan laste opp bilder av digipack? Hadde vært kjempe flott Og hva man får med i digipacken, i forhold til vanlig cd? Lenke til kommentar
TheUnforgiven Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Er det bare jeg som elsker gitaren som begynner på ca 4.00 på Suicide & Redemption? Jeg synes bare det kan være litt dårlig kvalitet på cd'en hvis jeg har volumet rimelig høyt men bare på enkelte sanger... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Har det vore ute FLAC? Trudde det var jallagreier alt eg. Kom i FLAC ikke så lenge etter den butikken i Frankrike var litt tidlig ute med å legge platene ut i butikken sin. Ble vel solgt endel plater før de skjønte de hadde dritt seg ut etter det jeg forsto. Sier seg selv at det da fort dukker opp på nettet også i høy bitrate MP3'er, eller FLAC............. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Da har jeg fått min digipack og 5 LP box set KONGEEEEEE!!!! Coffin kommer imorgen! JUHU!!! Lenke til kommentar
boogiesg84 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 har bestilt coffin, men er ganske skuffa over albumet Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Da har jeg fått min digipack og 5 LP box set KONGEEEEEE!!!! Coffin kommer imorgen! JUHU!!! Bilder? Og hva er ekstra med den, hva mer enn cden liksom? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Tror faktisk det ikke er annet enn cd-innpakningen jeg. Har ikke sett det normale jewelcase albumet, men så vidt jeg vet er det ikke noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå