Gå til innhold

Metallica - Death Magnetic: hva mener du?

Marbash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cyanide var skrap. Et eneste stort rot.

Syns ikke den var så ille jeg. Men, det du kanskje kan trøste deg med er at de anmelderene som fikk tyvlytte på plata i London for en stund tilbake, mente at Cyanide var den svakeste låta. Så om vi skal tror dem, så kan det bare gå en vei med resten av plata.

Egentlig ikke... Tenkte på Tuesday's Gone. Men det er en cover da....

Jeg tenkte faktisk på Tuesday's Gone. :p

Lenke til kommentar
Cyanide var skrap. Et eneste stort rot.

Så elendig som lyden var på det opptaket så synest eg det er feil å si noe som helst om Cyanide. Det kommer til å bli noe helt annet når man spiller CDen på annlegget.

Jo, kan vel kanskje si meg enig i det. Men allikevel føler jeg at låta ikke henger helt sammen.

Lenke til kommentar

Enig med Bone her, er man fan så er man fan :) Når man ikke har hørt mer fra albummet enn det youtube-klippet med Cyanide, så har man da inget grunnlag å si noe på. At man ikke liker de 4 siste platene så vil vel det si at man da ikke liker Metallica? Er lov det også.

Selv holder jeg til i USA og ser veldig fram til konsert i Januar! Kanskje blir det en weekendtur i høst også til en annen plass. Greit å være MetClub-medlem, så man har forkjøpsrett ;)

Lenke til kommentar
Jeg har store forhåpninger til Death Magnetic :new_woot:

Det hadde jeg også, men det var før jeg hørte Cyanide.

Cyanide er ikke det beste jeg har hørt av gutta fra California, men jeg har fortsatt store forhåpninger til hele albumet. Man kan da ikke dømme et helt album ut ifra en sang.

Lenke til kommentar
Dømmer du et helt album ut ifra én låt? :dontgetit:

Det kan jeg ikke gjøre, ettersom jeg har hørt mye fett fra Fly on the wall, men ut ifra Metallica-album generelt så skal man kunne gjøre det. Låtene på et album har et tema, og om ei låt ikke passer inn under temaet, vrakes den. Ergo mye av det samme går igjen.

Lenke til kommentar
Enig med Bone her, er man fan så er man fan :) ..

Pfft, skifter et band stil forbeholder jeg meg retten til å skifte mening om dem. Kjøpte alle platene til og med Reload, men det er kun de 3 store (Master, Justice, Metallica) som fortsatt får spilletid. Gutta er over sin kreative storhetstid, etter min mening da. De er nå uansett rike nok til at det neppe bryr dem hva jeg mener. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...