Snurreleif Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Mama Said er vel så nærme en country-ballade man kan komme. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Cyanide var skrap. Et eneste stort rot. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Nå er det plata kommer ut? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Cyanide var skrap. Et eneste stort rot. Syns ikke den var så ille jeg. Men, det du kanskje kan trøste deg med er at de anmelderene som fikk tyvlytte på plata i London for en stund tilbake, mente at Cyanide var den svakeste låta. Så om vi skal tror dem, så kan det bare gå en vei med resten av plata. Egentlig ikke... Tenkte på Tuesday's Gone. Men det er en cover da.... Jeg tenkte faktisk på Tuesday's Gone. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Cyanide var skrap. Et eneste stort rot. Så elendig som lyden var på det opptaket så synest eg det er feil å si noe som helst om Cyanide. Det kommer til å bli noe helt annet når man spiller CDen på annlegget. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Cyanide var skrap. Et eneste stort rot. Så elendig som lyden var på det opptaket så synest eg det er feil å si noe som helst om Cyanide. Det kommer til å bli noe helt annet når man spiller CDen på annlegget. Jo, kan vel kanskje si meg enig i det. Men allikevel føler jeg at låta ikke henger helt sammen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Egentlig ikke... Tenkte på Tuesday's Gone. Men det er en cover da.... Jeg tenkte faktisk på Tuesday's Gone. Flink gutt. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg hørte på youtube en sang som het Cyanide eller noe. Jeg mener ikke frekt, men den var veldig irriterende i mine ører... Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Jeg hørte på youtube en sang som het Cyanide eller noe.Jeg mener ikke frekt, men den var veldig irriterende i mine ører... Det er bedre lydkvalitet hvis du hører den på myspace siden til Metallica. Der er det soundbouard kvalitet. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg har store forhåpninger til Death Magnetic Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har store forhåpninger til Death Magnetic Det hadde jeg også, men det var før jeg hørte Cyanide. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Dømmer du et helt album ut ifra én låt? Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Enig med Bone her, er man fan så er man fan Når man ikke har hørt mer fra albummet enn det youtube-klippet med Cyanide, så har man da inget grunnlag å si noe på. At man ikke liker de 4 siste platene så vil vel det si at man da ikke liker Metallica? Er lov det også. Selv holder jeg til i USA og ser veldig fram til konsert i Januar! Kanskje blir det en weekendtur i høst også til en annen plass. Greit å være MetClub-medlem, så man har forkjøpsrett Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har store forhåpninger til Death Magnetic Det hadde jeg også, men det var før jeg hørte Cyanide. Cyanide er ikke det beste jeg har hørt av gutta fra California, men jeg har fortsatt store forhåpninger til hele albumet. Man kan da ikke dømme et helt album ut ifra en sang. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Dømmer du et helt album ut ifra én låt? Det kan jeg ikke gjøre, ettersom jeg har hørt mye fett fra Fly on the wall, men ut ifra Metallica-album generelt så skal man kunne gjøre det. Låtene på et album har et tema, og om ei låt ikke passer inn under temaet, vrakes den. Ergo mye av det samme går igjen. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hehe, det er vel noe av det teitere jeg har hørt Har da absolutt hørt låter jeg ikke liker spesielt på de andre albummene også. Du kan da ikke si at du syns hver låt individuelt sier nok om hvert av deres tidligere albummer totalt sett? Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Enig med Bone her, er man fan så er man fan .. Pfft, skifter et band stil forbeholder jeg meg retten til å skifte mening om dem. Kjøpte alle platene til og med Reload, men det er kun de 3 store (Master, Justice, Metallica) som fortsatt får spilletid. Gutta er over sin kreative storhetstid, etter min mening da. De er nå uansett rike nok til at det neppe bryr dem hva jeg mener. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg tro at uansett hva som skjer, blir det ett stort skritt opp fra St.Anger!! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg tro at uansett hva som skjer, blir det ett stort skritt opp fra St.Anger!! Mmmh.. Det kan ikke bli dårligere en det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå