Essem Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Liker 5:00 til 5:40 i unforgiven 3, Litt homo kansje men men... Hva i all verden har Unforgiven III med legninger å gjøre? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Har hørt den nye singelen på radio en del, og jeg synes oppriktig synd på Metallica. De VIL men får faen ikke til. Gamliser som har mista de gode melodiene og de heftige riffene. Men anyways, de må da få lov til å lage musikk læll. Bare synd man har et så nært og godt forhold til de eldre skivene at man av en eller annen grunn VIL at de skal klare å gi folk noe av det samme igjen. Men. Nei. Det gjør de ikke. Og det kommer de aldri til å gjøre igjen. R.I.P. Edit: Leif De vil og får det faenmeg til.... Melodiene sitter som faen de, fantastiske melodier på Death Magnetic. Trenger ikke engang å nevne Suicide & Redemption? Og riffene?? Hahahah. Selvsagt sitter de med James "The Human Riff" Hetfield bak spakene. Dette er det beste Metallica har gjort siden ...and Justice for All, og det nærmeste de har vært sine 80-tallsplater noensine. Så slutt og syt for helvete. Metallica kunne ikke gjort det noe bedre enn dette her. Death Magnetic er et mesterverk. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Liker 5:00 til 5:40 i unforgiven 3, Litt homo kansje men men... Hva i all verden har Unforgiven III med legninger å gjøre? Bare at musikken er litt vel soft akkuratt der Men gjør meg ikke noe. Vil du at jeg skal ta det tilbake??? Endret 10. september 2008 av LesPaulPimp Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Riiiight... Så det er det som er homo altså. Og så presterer du å edite etter at jeg har svart. Neida, du trenger ikke ta tilbake noe som helst. Homo kan visst bety så mangt. Endret 10. september 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Har hørt den nye singelen på radio en del, og jeg synes oppriktig synd på Metallica. De VIL men får faen ikke til. Gamliser som har mista de gode melodiene og de heftige riffene. Men anyways, de må da få lov til å lage musikk læll. Bare synd man har et så nært og godt forhold til de eldre skivene at man av en eller annen grunn VIL at de skal klare å gi folk noe av det samme igjen. Men. Nei. Det gjør de ikke. Og det kommer de aldri til å gjøre igjen. R.I.P. Edit: Leif De vil og får det faenmeg til.... Melodiene sitter som faen de, fantastiske melodier på Death Magnetic. Trenger ikke engang å nevne Suicide & Redemption? Og riffene?? Hahahah. Selvsagt sitter de med James "The Human Riff" Hetfield bak spakene. Dette er det beste Metallica har gjort siden ...and Justice for All, og det nærmeste de har vært sine 80-tallsplater noensine. Så slutt og syt for helvete. Metallica kunne ikke gjort det noe bedre enn dette her. Death Magnetic er et mesterverk. Enig med NightKeeper har hørt på platen helt siden kl8 og til nå, har hørt i timene på skolen og alt. All Nightmare Long, My Apocalypse, Judas Kiss, TDTNC og Unforgiven 3 er jo rene mesterverk. Trodde ikke at jeg skulle si det men de har faaaaan meg klart det, da jeg hørte om at de lagde ny plate tenkte jeg at den skulle bli som ST. Anger men den ble heftig mye bedre. Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Helt sykt.. ''MetallicA is back!'':D Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Spent på om det kommer noe i posten idag, eller om de faktisk klarer å levere alt av cd'er til alle landets husstander imorgen?! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Platekompaniet har jo gjort jobben sin, så jeg forventer faktisk å ha cden i posten i dag... Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Platekompaniet har jo gjort jobben sin, så jeg forventer faktisk å ha cden i posten i dag... Jeg og Føler jeg fortjener å få den idag! Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 http://www.youtube.com/watch?v=AxQ6bolOgj4 Småtøft! Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Da var endelig cd en i hus Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) CD'en er i hus her og, albumet har vokst litt på meg, men det er med en viss "sur ettersmak". Når jeg hører de fleste låtene må jeg prøve å ignorere tanken på at tromminga er det kjipeste jeg har hørt på en profesjonell utgivelse på lang tid. Av og til greier jeg det, da er låtene til tider veldig bra. Mange tøffe riff! S&R og My Apocalypse er vel favorittene her og nå, mens All Nightmare Long og That Was Just Your Life begynner å komme seg. Med andre ord, et stort klyv opp fra St.Anger, men langt unna det beste de har gjort. Etter min mening, så klart. Endret 11. september 2008 av ZprMario Lenke til kommentar
zpug Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 dette her er trasige greier Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 CD'en er i hus her og, albumet har vokst litt på meg, men det er med en viss "sur ettersmak". Når jeg hører de fleste låtene må jeg prøve å ignorere tanken på at tromminga er det kjipeste jeg har hørt på en profesjonell utgivelse på lang tid. Av og til greier jeg det, da er låtene til tider veldig bra. Mange tøffe riff! S&R og My Apocalypse er vel favorittene her og nå, mens All Nightmare Long og That Was Just Your Life begynner å komme seg. Med andre ord, et stort klyv opp fra St.Anger, men langt unna det beste de har gjort. Etter min mening, så klart. Enig i deg angående tromminga. Nå har jeg kun hørt på plata gjennom et headset og trommene kommer litt for godt frem for min del og når det i tillegg er fryktelig kjip tromming, men hey, er Ulrich vi prater om så... Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 dette her er trasige greier Why? If I may ask.... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Death Magnetic datt ned i postkassen min idag, o herlige dag. Digipack-coveret er virkelig fett. Og på cden står det at Suicide & Redemption er 10:02 Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Platen låter bedre enn rip'ene. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg rippet plata over på iTunes på pcn. Og er den virkelig ikke på mer enn 69mb!? Og på iTunes står det at bitfrekvensen er 128 kbps. Skal det ikke være 320? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) du burde ikke ha mindre enn 192kbps, 128kbps er forferdelig å høre på. Endret 11. september 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Platen låter bedre enn rip'ene. Kommer an på rippene. Sitter selv på en FLAC rip av platen, så der er det garantert ikke noe forskjell Likte forøvrig ikke platen helt de første gangene jeg hørte igjennom, men må si den vokser på meg jo meg jeg hører på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå