Snurreleif Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Meh, når Kirk går ut og sier at denne skiva kommer til å bli lik AJFA, vet man at man har bullshit i vente. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Meh, når Kirk går ut og sier at denne skiva kommer til å bli lik AJFA, vet man at man har bullshit i vente. Bra å sette plata i bås på grunnlag av en kommentar. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Meh, når Kirk går ut og sier at denne skiva kommer til å bli lik AJFA, vet man at man har bullshit i vente. Når Snurreleif poster på forumet vet man at man har bullsjit i vente Forøvrig: http://www.bt.no/bergenpuls/musikk/article610593.ece Endret 11. august 2008 av Dragavon Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Hvilken av disse er "The other new song"? Tror nok desverre det jeg også at ingen av disse er med på denne plata gitt. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Versedgod: Hør Cyanide: mms://wm.elektra.com/metallica/metallica_com/2008/tour/08aug09_ozzfest_300wm.wmv Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg likte den :!: Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ifølge journalistene som fikk høre en del sanger var denne (Cyanide) den svakeste. Isåfall lover det godt =) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det lover veldig godt Går rundt og synger på Cyanide hele tiden... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvis the Other nwe Song, som pwns, ikke er med, kan de breeeennneeeeee. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Meh, når Kirk går ut og sier at denne skiva kommer til å bli lik AJFA, vet man at man har bullshit i vente. Bra å sette plata i bås på grunnlag av en kommentar. Nei jeg setter den i bås på grunnlag av 4skiver de siste årene, og husker dere ikke hva de sa om St.Anger før den kom? At den skulle bli så tung og så fæl? Vel, det siste fikk de jo rett i. Meh, når Kirk går ut og sier at denne skiva kommer til å bli lik AJFA, vet man at man har bullshit i vente. Når Snurreleif poster på forumet vet man at man har bullsjit i vente Forøvrig: http://www.bt.no/bergenpuls/musikk/article610593.ece Jepp, men jeg prøver ikke å overtale folk til å tro at jeg skriver vettugt etter 1000vis av poster med epic fail. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Blir Death Magnetic noe alla R3Load, så blir jeg happy uansett.. eller om den ligner Master of Puppets.. Liker så godt alt til Metallica generelt, at for meg så kan de liksom umulig skuffe.. Er man fan, så er man fan.. Nå er forøvrig denne bestilt: http://www.platekompaniet.no/cdproduct.asp?id=1780050 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg er "fan" av Metallica jeg også, men sammenlignet med de fire første har det bare kommet dritt de siste årene, hvis folk ikke tåler at andre fans er kritiske får det bare være. (Ingen hentydninger mot deg i siste setningen Bone). Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Jeg er "fan" av Metallica jeg også, men sammenlignet med de fire første har det bare kommet dritt de siste årene, hvis folk ikke tåler at andre fans er kritiske får det bare være. (Ingen hentydninger mot deg i siste setningen Bone). Uansett om det blir søppel eller ikke, så må en fan ha den i CD hylla hvert fall. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Noen av oss er så blodfans at vi hadde nikka anerkjennende og headbanga som faen uansett hva de hadde kommet ut med. Countryplate fra Metallica Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg er "fan" av Metallica jeg også, men sammenlignet med de fire første har det bare kommet dritt de siste årene, hvis folk ikke tåler at andre fans er kritiske får det bare være. (Ingen hentydninger mot deg i siste setningen Bone). Uansett om det blir søppel eller ikke, så må en fan ha den i CD hylla hvert fall. Det er derimot en annen diskusjon. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Countryplate fra Metallica Hell yeah! edit: Country up your ass! Endret 12. august 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Remember Tomorrow - cover av Maiden (er jo ikke sikkert at denne er den samme som vil følge med) Cyanide Syns iallefall Cyanide høres dritlovende ut. Gleder meg! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Countryplate fra Metallica De har spilt country. Ihvertfall noe som ligner mye Gjettekonkurranse: Hvilken sang tenker jeg på når jeg sier country og Metallica? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Joda, James har jo også sunget Waylon Jennings sine sanger og uttrykt forkjærlighet for slik musikk. Jeg tror likevel at et rent countryalbum fra Metallica er ganske uttenkelig for øyeblikket, men jeg skal aldri si aldri Kanskje du tenker på Mama Said? I hvertfall den jeg tenker på, spesielt med tanke på hvordan musikkvideoen er. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Egentlig ikke... Tenkte på Tuesday's Gone. Men det er en cover da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå