Gå til innhold

Metallica - Death Magnetic: hva mener du?


Marbash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil ikke, jeg har noe som kalles viljestyrke min venn ;P

 

Respekterer det! Er definitivt noe av det beste på plata da... så du har en skikkelig treat i vente!

 

Enig! Når jeg hørte den i bilen tidligere i dag ble jeg ikke så veldig imponert, men når jeg har fått hørt den i stua et par ganger så er det helt garantert noe av det beste på albumet!

Lenke til kommentar
Ja, alt handler egentlig om å gi sangene en sjangs... å etter et par lytterunder blir de bare råere og råere... og i mitt tilfelle... kjærringa surere og surere...

Helt klart et album som må få noen gjennomlyttinger.

På de aller første gjennomlyttingene var den i all hovedsak en grei skive.

Men for egendel så vet jeg at såfort jeg for orientert meg, i heller komplekse sanger, så vil denne platen fremstå som noe av det beste.

 

"AudiPowha" er herved død og lagt i kista.... bokstavelig talt!

hehe naijs I.

Lenke til kommentar
Helt klart et album som må få noen gjennomlyttinger.

På de aller første gjennomlyttingene var den i all hovedsak en grei skive.

Men for egendel så vet jeg at såfort jeg for orientert meg, i heller komplekse sanger, så vil denne platen fremstå som noe av det beste.

 

"AudiPowha" er herved død og lagt i kista.... bokstavelig talt!

hehe naijs I.

 

Ja... det var endel som du sier Montgomery komplekse sanger med partier og soloer og greier på greier så det virker som det er flere sanger i en sang... dette blir et tilvenningsalbum for ganske mange tror jeg. For min egen del satt det rett i sikringsboksen med en gang :) spesiellt siden jeg har hørt litt av riffene som har vært på missionmetallica siste tiden og fått slike "aha" opplevelser... "åfaen det er det riffet som tilhører den sangen... osv osv"

 

Judas Kiss ble spillt i bilen imorrest når jeg slapp fruen av på jobb... hun presterte å kommentere; hmmm... "virker jo lovende dette" :dontgetit: Merkelig hva en god natts søvn kan utrette...

Lenke til kommentar
Ja... det var endel som du sier Montgomery komplekse sanger med partier og soloer og greier på greier så det virker som det er flere sanger i en sang... dette blir et tilvenningsalbum for ganske mange tror jeg.

Den korteste sangen er på 5 min+, så blir det gjerne noe knotete. Men av erfaring så vet jeg at det gjerne er disse albumene, som jeg ikke får tak på med en gang, som jeg etter en stund rangerer høyest.

 

Judas Kiss ble spillt i bilen imorrest når jeg slapp fruen av på jobb... hun presterte å kommentere; hmmm... "virker jo lovende dette" :dontgetit: Merkelig hva en god natts søvn kan utrette...

:thumbup:

Lenke til kommentar
hehe, det har jo blitt nevnt før i tråden at Arch Enemy allerede har en sang som heter "My Apocalypse" - men faktisk så har de også en sang som heter "End of the line", som må jo sies å være et vekselvis lik tittel som "The End of the line".

jaja... the (title)-slave becomes the master :thumbup:

 

 

På The Fury Of Our Maker's Hand skiva til Devil Driver så er det også en låt som heter End of the Line, sånn er det mulig å holde på i evigheter hvis vi vil...

Lenke til kommentar

Fy faen, Suicide & Redemption er så innihelvetes fet!!!

 

Pingler. Jeg skal holde meg til 12, det kalles viljestyrke. Har ventet på dene skiva i over 5 år nå, så da skal nok 10 dager gå greit.

 

Mye bedre å nyte skiva for første gang med BRA lyd :)

 

Gleder meg til å høre den med bra lyd jeg også. :)

 

Sitter her og hører igjennom DM i 320kbs på et heftig 7.1-sett, jeg :fun:

Endret av loathsome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...