larseer83 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Merker at forventningene øker litt nå, etter all rosen. Blir litt bekymret, egentlig... det kan jo ikke bli SÅ bra, eller kan det det Kommer jo helt ann på hva du forventer å få det vel? Er du av den gamle gode typen som liker old shit er det nærliggende å tro at du vil bli imponert.... er du av typen som liker Nothing Else Matters, Mama Said og syns ReLoad er det kuleste albumet i gata blir du kanskje litt.... mutt? Var vel bare for å sette det litt på spissen... men du skjønner vel hva jeg mener?! Men nå skal iallefall jeg få meg anlegg i garasjen så jeg kan skru bil og høre på metallica langt vekke fra min samboer som muligens har spist sitron til frokost, lunch, middag og kvelds.... At det går ANN å gnåle... skjønner faen ikke Endret 3. september 2008 av AudiPowha Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Du mente vel ikke at Nothig Else Matters var dårlig? Den er strålende. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Du mente vel ikke at Nothig Else Matters var dårlig? Den er strålende. Han mente vel heller at nevnte låter, samt ReLoad ikke er det tyngste Metallica har kommet med, imotsetning til dette albummet. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg greide ikke å holde meg. Jeg er en synder. Men jeg skal kjøpe kista da, så jeg føler jeg er unnskyldt. Men fy faen for et bra album. Jeg er ikke enig i at det er bedre enn AJFA (eller Ride the Lightning), og jeg greier egentlig ikke sammenligne det med noen av de gamle albumene, men jeg rådigger det. For et stort sprang fra St. Anger til Death Magnetic. Fantastisk bra. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg greide ikke å holde meg. Jeg er en synder. Men jeg skal kjøpe kista da, så jeg føler jeg er unnskyldt. Men fy faen for et bra album. Jeg er ikke enig i at det er bedre enn AJFA (eller Ride the Lightning), og jeg greier egentlig ikke sammenligne det med noen av de gamle albumene, men jeg rådigger det. For et stort sprang fra St. Anger til Death Magnetic. Fantastisk bra. Ikke så lett å sammenligne musikken sånn sett, grunnet at AJFA er og blir en klassiker. Men jeg personlig mener at AJFA er oppskrytt, og at dette burde få minst like mye skryt. Nettopp fordi det er et helt fantastisk album. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Du mente vel ikke at Nothig Else Matters var dårlig? Den er strålende. Nei nei nei.... absolutt ikke! Det var bare ment som eksemlper på metallicas stiltyper innefor musikk... du har de som liker det harde så har du de (mye jenter, no offence....) som bare DIGGER metallica og er storfan... fordi de har jo den der.. ehm... Nothing Else Matters var det det den het?? Kjøper Black Album og "sliter" ut spor 4 (Unforgiven) og 8 (Nothing) resten forblir uhørt...getit? Endret 3. september 2008 av AudiPowha Lenke til kommentar
larseer Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Noen som veit nøyaktig hvor mange singler i CD format som blir sluppet til dette albumet?? BTW: Helt fantastisk album! En fryd for øret..!! Og kult at den såkalte "NEW SONG" som ligger på youtube er The End Of The Line i begynnelsen... så er det bare en helt ny sang! Spesiellt! Endret 3. september 2008 av larseer Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Bra album, men det mangler kanskje en überhit som Master eller One. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Noen som veit nøyaktig hvor mange singler i CD format som blir sluppet til dette albumet?? Hvordan i gampehaugen skal vi vite det? Ingen av oss er medlem av Metallica eller tar de avgjørelsene i plateselskapet... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Du har ikke noe inside information altså, Manx? Skuffende Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Noen som veit nøyaktig hvor mange singler i CD format som blir sluppet til dette albumet?? Vel... tror jeg forstår ditt spørsmål... antar det sikkert blir basert på 3-4 sanger... mest sannsynlig The Day That Never Comes, Cyanide, Unforgiven III og kanskje The Judas Kiss eller My Apocalypse?! Men det blir bare vill gjetting fra min side... har ikke sett noen oversikt over hva som evt kommer i tillegg til albumet.... Kanskje de slipper en slik "The Singles" box i tillegg, slik de gjorde til f.eks Black Album og Load... høhø.... (neppe) Endret 3. september 2008 av AudiPowha Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Har fått tak i albumet nå. FY FAEN SÅ RÅTT!! Det er det tyngste, tøffeste, mest kick-ass albumet til Metallica ever. Bare elsk! Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Har fått tak i albumet nå. FY FAEN SÅ RÅTT!! Det er det tyngste, tøffeste, mest kick-ass albumet til Metallica ever. Bare elsk! Hæ? det er jo ikke release før den tolvte Lenke til kommentar
larseer Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Noen som veit nøyaktig hvor mange singler i CD format som blir sluppet til dette albumet?? Hvordan i gampehaugen skal vi vite det? Ingen av oss er medlem av Metallica eller tar de avgjørelsene i plateselskapet... Takk for ditt informative svar! AudiPowha: Ja det var det jeg mente... får vel bare vente og se da... (takk for et litt mer seriøst svar) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Har fått tak i albumet nå. FY FAEN SÅ RÅTT!! Det er det tyngste, tøffeste, mest kick-ass albumet til Metallica ever. Bare elsk! Hæ? det er jo ikke release før den tolvte Så var det det med internett og de greiene der da. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ser det er lekket ut bilder av coffinboxen, kan det tolkest at den kommer den 12? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Noen som veit nøyaktig hvor mange singler i CD format som blir sluppet til dette albumet?? Hvordan i gampehaugen skal vi vite det? Ingen av oss er medlem av Metallica eller tar de avgjørelsene i plateselskapet... Takk for ditt informative svar! Useriøst, kanskje men jeg kunne også ha sagt 5 å vært helt på jordet. Som sagt det er det ingen av oss som vet før skiva faktisk har vært uten en stunde å sett hva som dukker opp. Lenke til kommentar
larseer Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jaja... My bad! Har ikke metallica kommet med en sånn coffin sak før da? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Håper at "Shine", den med "Holy revolver" teksten blir utgitt på en singel, selv om den ikke nådde helt opp til å komme med på albumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå