Gå til innhold

Metallica - Death Magnetic: hva mener du?

Marbash

Anbefalte innlegg

Folk som hører på plata allerede nå... nei.

Vent til plata er ute for å være tr00. Det skal faen meg jeg klare, jeg har hørt kvalitetsmessig dårlige versjoner av tre sanger, og det får holde. Det neste fra det albumet som treffer ørene mine kommer fra stereoen på den tolvte.

Dårlig i lydkvalitet, ikke at sangen nødvendigvis er dårlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk som hører på plata allerede nå... nei.

Vent til plata er ute for å være tr00. Det skal faen meg jeg klare, jeg har hørt kvalitetsmessig dårlige versjoner av tre sanger, og det får holde. Det neste fra det albumet som treffer ørene mine kommer fra stereoen på den tolvte.

Dårlig i lydkvalitet, ikke at sangen nødvendigvis er dårlig.

Helt enig! :new_woot:

Lenke til kommentar

Må bare påpeke at Suicide & Redemption har et fantastisk mellomspill når man passerer 3:45. Bare lene seg tilbake og nyte. Når det kombineres med tunge riff ved siden av er det bare helt nydelig.

Dere som venter til 12. Sep: DERE HAR VIRKELIG NOE Å SE FRAM TIL!

Endret av Tatt av vinen
Lenke til kommentar
Helt utrolig. Dette er et strålende album. Mye bedre enn AJFA imo.

Feitere riff skal man lete lenge etter.

Neeei, i mine øyne er AJFA det beste albummet noen gang, så det blir vanskelig å toppe det. :)

Synes AJFA blir litt for ensformig, sett bortifra One, som er et av Metallicas absolutte mesterverk (i likhet med Death Magnetic? :p)

Anyway, dette topper det meste. Her har man gjort jobben sin. :D

Lenke til kommentar

Jeg liker så godt som alle sangene i en viss grad, men jeg synes ikke albumet har sånne sanger som man kan høre på i flere år. Kan hende jeg tar feil da, men.

Dette albumet har liksom ikke en "fade to black" eller en "no leaf clover". Men så vidt hørt igjennom albumet så, kan hende det er jeg som ikke har "skjønt" plata.

Lenke til kommentar
Hvor får man tak i/hørt hele albumet?? Har bare hørt de tre sangene som er lagt ut på mission Metallica jeg...

Sånne steder man ikke snakker høyt om.

Aaaaargh, sluttstopholdopp!!!!! Ikke frist meg mer enn hva jeg allerede er! Ikke si at sangene er bra, jeg vil finne det ut selv den 12.!!! Holder meg bevisst unna denne tråden, men svake stunder som dette får det nesten til å rable for meg!

Du får lage din egen hype-tråd, da. Hvor det er forbudt å snakke om sangene, og hvor man bare skal fortelle hvor mye man gleder seg.

Lenke til kommentar
Jeg liker så godt som alle sangene i en viss grad, men jeg synes ikke albumet har sånne sanger som man kan høre på i flere år. Kan hende jeg tar feil da, men.

Dette albumet har liksom ikke en "fade to black" eller en "no leaf clover". Men så vidt hørt igjennom albumet så, kan hende det er jeg som ikke har "skjønt" plata.

Hør igjennom den et par ganger, så vil det ikke være helt nytt, og du vil se musikken på samme måte som du en gang så på No Leaf Clover: "Men for faen, dette er jo ekstremt bra musikk!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...