Stonemeister Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Folk som hører på plata allerede nå... nei. Vent til plata er ute for å være tr00. Det skal faen meg jeg klare, jeg har hørt kvalitetsmessig dårlige versjoner av tre sanger, og det får holde. Det neste fra det albumet som treffer ørene mine kommer fra stereoen på den tolvte. Dårlig i lydkvalitet, ikke at sangen nødvendigvis er dårlig. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Folk som hører på plata allerede nå... nei. Vent til plata er ute for å være tr00. Det skal faen meg jeg klare, jeg har hørt kvalitetsmessig dårlige versjoner av tre sanger, og det får holde. Det neste fra det albumet som treffer ørene mine kommer fra stereoen på den tolvte. Dårlig i lydkvalitet, ikke at sangen nødvendigvis er dårlig. Helt enig! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Pffft. Jeg skal nok klare å lide meg gjennom denne kvaliteten også Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Helt utrolig. Dette er et strålende album. Mye bedre enn AJFA imo. Feitere riff skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Helt utrolig. Dette er et strålende album. Mye bedre enn AJFA imo. Feitere riff skal man lete lenge etter. Sier meg enig! Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Helt utrolig. Dette er et strålende album. Mye bedre enn AJFA imo. Feitere riff skal man lete lenge etter. Neeei, i mine øyne er AJFA det beste albummet noen gang, så det blir vanskelig å toppe det. Men også, hva bety r "imo"? Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Må bare påpeke at Suicide & Redemption har et fantastisk mellomspill når man passerer 3:45. Bare lene seg tilbake og nyte. Når det kombineres med tunge riff ved siden av er det bare helt nydelig. Dere som venter til 12. Sep: DERE HAR VIRKELIG NOE Å SE FRAM TIL! Endret 3. september 2008 av Tatt av vinen Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det er et album som kommer til å vokse seg STORT! Trengs noen gjennomlyttinger, men når forrvirringen har lagt seg så er det kun en vei å gå! Men også, hva bety r "imo"? in my opinion Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Men også, hva bety r "imo"? In my opinion. Tøft album btw Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Helt utrolig. Dette er et strålende album. Mye bedre enn AJFA imo. Feitere riff skal man lete lenge etter. Neeei, i mine øyne er AJFA det beste albummet noen gang, så det blir vanskelig å toppe det. Synes AJFA blir litt for ensformig, sett bortifra One, som er et av Metallicas absolutte mesterverk (i likhet med Death Magnetic? ) Anyway, dette topper det meste. Her har man gjort jobben sin. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvor får man tak i/hørt hele albumet?? Har bare hørt de tre sangene som er lagt ut på mission Metallica jeg... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg liker så godt som alle sangene i en viss grad, men jeg synes ikke albumet har sånne sanger som man kan høre på i flere år. Kan hende jeg tar feil da, men. Dette albumet har liksom ikke en "fade to black" eller en "no leaf clover". Men så vidt hørt igjennom albumet så, kan hende det er jeg som ikke har "skjønt" plata. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Aaaaargh, sluttstopholdopp!!!!! Ikke frist meg mer enn hva jeg allerede er! Ikke si at sangene er bra, jeg vil finne det ut selv den 12.!!! Holder meg bevisst unna denne tråden, men svake stunder som dette får det nesten til å rable for meg! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 De som venter til neste uke kommer til å ødelegge for seg selv, siden forventningene vil være skyhøye med det samme de setter inn plata. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Har nå følelsen av at jeg ikke blir skuffa, ettersom jeg er godt fornøyd etter å ha hørt The Day That Never Comes, Cyanide og My Apocalypse Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvor får man tak i/hørt hele albumet?? Har bare hørt de tre sangene som er lagt ut på mission Metallica jeg... Sånne steder man ikke snakker høyt om. Aaaaargh, sluttstopholdopp!!!!! Ikke frist meg mer enn hva jeg allerede er! Ikke si at sangene er bra, jeg vil finne det ut selv den 12.!!! Holder meg bevisst unna denne tråden, men svake stunder som dette får det nesten til å rable for meg! Du får lage din egen hype-tråd, da. Hvor det er forbudt å snakke om sangene, og hvor man bare skal fortelle hvor mye man gleder seg. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg liker så godt som alle sangene i en viss grad, men jeg synes ikke albumet har sånne sanger som man kan høre på i flere år. Kan hende jeg tar feil da, men.Dette albumet har liksom ikke en "fade to black" eller en "no leaf clover". Men så vidt hørt igjennom albumet så, kan hende det er jeg som ikke har "skjønt" plata. Hør igjennom den et par ganger, så vil det ikke være helt nytt, og du vil se musikken på samme måte som du en gang så på No Leaf Clover: "Men for faen, dette er jo ekstremt bra musikk!" Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvor får man tak i/hørt hele albumet?? Har bare hørt de tre sangene som er lagt ut på mission Metallica jeg... Sånne steder man ikke snakker høyt om. Fant den Hørt et par sanger allerede. Sykt bra! Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jess... dette får jeg ikke nok av! Desto bedre Metallica album... desto surere blir kjærringa! Alt er tilbake til normalen... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jess... dette får jeg ikke nok av! Desto bedre Metallica album... desto surere blir kjærringa! Alt er tilbake til normalen... Hahah! Merker at forventningene øker litt nå, etter all rosen. Blir litt bekymret, egentlig... det kan jo ikke bli SÅ bra, eller kan det det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå