Gå til innhold

Metallica - Death Magnetic: hva mener du?

Marbash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pingler. Jeg skal holde meg til 12, det kalles viljestyrke. Har ventet på dene skiva i over 5 år nå, så da skal nok 10 dager gå greit.

Mye bedre å nyte skiva for første gang med BRA lyd :)

Var det derfor du høyrte Cyanide og The Day på Youtube? :p

192...vil ha FLAC eg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Metallica liker fortsatt ikke bass gitar btw.

Liker du Metallica what so ever?

"Likte" Metallica bass gitar i sine album som alle ser tilbake på og vil at metallica skal fortsette i samme dur etter da? Mye som ikke stemmer med de innleggene og synspunktene deres... men men... jeg gidder ikke legge meg ikke borti det, bare klarer ikke se på at "uvitende" ikke har snøring på hva de snakker om!

Gode eks.... Kill Em All, Ride The Lightning, Master Of Puppets og HVERTFALL ...And Justice For All, er det ganske labert med bass... men (nå snakker jeg utfra det jeg leser av andre innlegg her) de albumene er det jo folk digger og vil ha... jaja... Dere får bare innse at dere likte metallica i 1988 eller what ever og ikke etter det! Men hva veit vel jeg? Jeg er jo bare en "fanboy" eller metallizombie... ?!

Death Magnetic er som snytt ut av And Justice For All tiden.... lydmessig også. Enig at bassen ikke pounder og slagverket har en noe merkelig swing til å være 2008.... men det er vel ikke det som det er snakk om... er vel mer en stil?!

slapp av det var en liten spøk, siden bassen på metallica ligger så utrolig lavt i mixen

det gjør den også på de fleste sangene på DM også.

men nei jeg er ikke super fan av metallica, var det når jeg var 14-16år

har vokst litt fra metallica musikalsk.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Pingler. Jeg skal holde meg til 12, det kalles viljestyrke. Har ventet på dene skiva i over 5 år nå, så da skal nok 10 dager gå greit.

Mye bedre å nyte skiva for første gang med BRA lyd :)

Var det derfor du høyrte Cyanide og The Day på Youtube? :p

192...vil ha FLAC eg.

E9. Dumme Apple har ikke FLAC-støtte så konverterer til WAV. Mister vel ikke mye data da eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Wav er det som blit brukt på cden, og FLAC er lossless recoding av wav.

så nei det blir ikke noe forskjell på FLAC og Wav bare plassen Wav er 10mb per min,

Lenke til kommentar

Er fine driv i sangene og james har rotet opp noen riff som må karakteriseres som sinnsyke! Er mye av de som holder liv i hele plata spør du meg....

Som Lars Ulrich sa så var dette albumet et resultat av at de jamma backstage under St.Anger turneen og de utartet seg til å bli hardere og fetere.... :D Det var jamminga si det! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...