Gå til innhold

Metallica - Death Magnetic: hva mener du?

Marbash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Eg er enig angåande Ulrich. Han kan slå trommer, det er greit, men trommene i låtene me har høyrt til no imponerer meg slett ikkje. Skarptromma er eg enig i at han kunne pakka saman etter St. Anger, det passer ikkje inn. Tromminga er og ganske simpel.

Bare meg i hele verden som liker skarptromma på St. Anger?

Lenke til kommentar
Eg er enig angåande Ulrich. Han kan slå trommer, det er greit, men trommene i låtene me har høyrt til no imponerer meg slett ikkje. Skarptromma er eg enig i at han kunne pakka saman etter St. Anger, det passer ikkje inn. Tromminga er og ganske simpel.

Bare meg i hele verden som liker skarptromma på St. Anger?

Nei sikkert ikke, men dere er i mindretall. Snakk om å hamre løs på en plastikkbøtte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Snakk om å hamre løs på en plastikkbøtte.

Love it!

Synes det er litt synd at bare fordi de får annen sound enn den fansen er vant til så låter det "dårlig". Synes St. Anger er et konge album med mange feite riff og konge lyd! Synd uten soloer da, men..

Lenke til kommentar
Love it!

Synes det er litt synd at bare fordi de får annen sound enn den fansen er vant til så låter det "dårlig". Synes St. Anger er et konge album med mange feite riff og konge lyd! Synd uten soloer da, men..

Det handler ikke om at de har en annen sound. Jeg synes da at platene (til tross for dårlig produksjon i starten) fra Ride the Lightning til Garage Inc. har vært bra. Problemet er den skarptromma som ødelegger hele lydbildet, iallefall for meg.

Lenke til kommentar

Me too. St. Anger har mange gode låter og riff, men skarptromma presterer å ødelegge ganske mykje. Metallica skal ha tunge slag i det lågare registeret. Ei korpstromme passer ikkje inn med resten av instrumentene.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Me too. St. Anger har mange gode låter og riff, men skarptromma presterer å ødelegge ganske mykje. Metallica skal ha tunge slag i det lågare registeret. Ei korpstromme passer ikkje inn med resten av instrumentene.

Skarptromma på St. Anger passer jo inn til de grader. Det er ei ganske annerledes miksa plate enn noen av de forrige, ganske røff i miksen. Det at skarptromma låter som den gjør på det albumet bidrar til en enda mer røffere lyd.

Lenke til kommentar

Takk for linken til den youtube versjonen Datating :)

Men fytte katta å mye BRA!!! TU3 hørtes vanvittig ut, i likhet med alle de andre vel og merke :p

men enig med veldig mange her ang de trommene til lars...syntes ikke det er spesielt bra fra han sin side..ødelegger veldig mye av hele lydspekteret :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...