-Martinho- Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Gleder meg så sykt til å høre The Unforgiven III! Har bestillt Limeted edition på platekompaniet.no. Lurte på å bestille Death In A Coffin også, men den var utrolig dyr! Håper bare jeg får plata i postkassa på dagen... Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Ja det ble ganske dyrt å bestille de greiene.... jeg kom på nesten 1700 kr for Digipack utgava av albumet, Death in a coffin og 5 LP vinyl settet. Det kommer uansett til å bli så sinnsykt rått den 12 sept :D Endret 30. august 2008 av AudiPowha Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hm, hørte gjennom "The Day..." og "My Apocalypse" for første gang nå. "The Day..." fikk jeg lyst til å høre igjen. "My Apocalypse" var stusslige saker. Og Ulrich burde begynne å ta timer igjen. Han spiller ikke trommer, han slår trommer. Ensformig som bare tusan. Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Og Ulrich burde begynne å ta timer igjen. Han spiller ikke trommer, han slår trommer. Ensformig som bare tusan. Ulrich tok aldri timer. Han er en drømmer. Håper CDen ikke lider av lydkvalitetsproblemet, det ville ha vært en skuffelse. Men samtidig gjør det meg glad, for jeg har aldri hatt en god følelse over at det sitter en kar med navn Greg og har store ansvaret for hvordan låtene blir mikset. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Ullrich er da grei nok, skjønner ikke all klagingen. Virker som om man forventer at det er Tomas Haake som spiller trommer i bandet jo. Lars har alltid vært utrolig god til å spille "til sangen", og det er en veldig flott egenskap. @ Nuust: Det er ingen lydproblemer på skiva. Har hørt dette fra flere steder, bl.a. Metal Hammer sin Podcast fra i går, der de hadde hørt skiva, og gikk gjennom track by track. Han presiserte at det ikke var noen problemer på lyden på The Day That Never Comes. Endret 30. august 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Eg er enig angåande Ulrich. Han kan slå trommer, det er greit, men trommene i låtene me har høyrt til no imponerer meg slett ikkje. Skarptromma er eg enig i at han kunne pakka saman etter St. Anger, det passer ikkje inn. Tromminga er og ganske simpel. Endret 30. august 2008 av Zeph Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Eg er enig angåande Ulrich. Han kan slå trommer, det er greit, men trommene i låtene me har høyrt til no imponerer meg slett ikkje. Skarptromma er eg enig i at han kunne pakka saman etter St. Anger, det passer ikkje inn. Tromminga er og ganske simpel. Nå har jeg forsåvidt ikke hørt My Apocalypse da, men Lars imponerte meg utrolig på Cyanide. Her måtte han jobbe og slite, noe av det beste jeg har hørt fra vår danske venn, på mange mange år. Endret 30. august 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Hva sier dere til 30 sekunders smaksprøve av sangene? *TADA* Endret 30. august 2008 av datating Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Cool! Takk for linken! Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hva sier dere til 30 sekunders smaksprøve av sangene? *TADA* Er det bare min pc som er klikk eller funker ikke de klippene?? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Funker fint her. Bruker WMP... Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Virker lovende dette. Piano-introen til The Unforgiven 3 er episk Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Funker fint her. Bruker WMP... Da konkluderte vi med at maskina mi er klikk... bruker WMP 11 selv! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Virker ikke hos meg heller... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Ikke her heller, så bringer dere heller denne godsaken: http://www.youtube.com/watch?v=s89rDoDJi-0 Små samples av alle sangene. UIII blir epic som faen. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 "This video has been removed by the user." Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 "This video has been removed by the user." Det var ikke lenge godsakene varte, men for å misunne dere litt. Unforgiven III var fra en annen verden, hvertfall det lille jeg fikk høre Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Se filmen hos Youtube Da burde de fleste få hørt det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Broken Beat & Scarred <3 Fikk meg til å reise meg fra stolen og riffe som faen i lufta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå