Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Headsettet ble kjøpt hos Microplex, som sier følgende: På Sennheiser produkter er det 2 års reklamasjonsrett så her er dessverre reklamasjonsfristen gått ut. Beklager. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Og den eneste grunnen til at de sier dette er fordi sennheiser gir de to års garanti, og dermed får de dekket sine utgifter innen denne perioden . Du har nå to alternativer. Ene er å kjøpe nytt headset. Andre er å ta saken først til forbrukerrådet og så til FTU hvor du får en dom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tja, får se om jeg orker å ta det videre eller om jeg kjøper et nytt etter hvert. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Microplex = Netshop Så svaret fra dem er ikke uventet, dog skuffendde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Forbrukerrådet sier 2 år, så da blir det vel å kjøpe nytt. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Forbrukerrådet sier 2 år, så da blir det vel å kjøpe nytt. Jaggu. Det var da merkelig edruelig til å være Forbrukerrådet. Eventuelt bare nok et eksempel på at det kommer mer an på saksbehandlers personlige mening og dagshumør enn faktiske forhold. Prøv å spørre et annet kontor om to dager å se hva svaret blir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå