Amadeusparadise Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg driter i at dette skal tas opp med moderatore her, for jeg ser jo ikke hvem korrupert moderator som holder på her. Jeg fikk ikke info om at en tråd var flyttet azz. Hva slags diskusjonsforum er dette, samme dritten som Hip-hop.bo og Gaysir, samme moderatorene??? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Som forklart i den forige tråden skal reaksjoner på moderatorhandlinger tas på PM til en moderator eller på epost til forumstyret på [email protected]. Trykker du linken for "Mine innlegg" vil du også kunne følge dine tråder selv etter at de er flyttet til korrekte kategorier, da kategorien for OT-baren er en kategori veldig få tråder passer i. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Regel 1: Ønsker du tilbakemelding på hvorfor, lag tråd i rett forum. Rett forum = Tilbakemeldingsforumet. Regel 2: Forhold deg høflig. Regel 3: Brudd på disse to resulterer i stengt post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg