lurfelus Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ut med kameraene alle Osloboere! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Sitter i Ski og ser det kommer nærmere nå. Hvor befinner uværet seg? Må være ganske langt nord for Ski i hvert fall, høre ingenting atm. Fy faen så fint <3 Endret 29. juli 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Var en del kraftige og store lyn rundt Lillehammer tidligere i kveld, men har gitt seg nå. Fikk dessverre ikke tatt bilder. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Dæven, alarmen på en bil begynte å pipe, da er det nærme. Begynte å regne slik at det ikke gikk å stå på verandaen lengere. Bilder kommer snart, Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Lynet slo ned i nabobygget. Jeg tror ikke jeg går ut med kamera nå. Lenke til kommentar
moda1701 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Dette ble tatt på Haugerud av meg ca kl 2300 Bildet kan sees i Orginalstørelse her http://www.moda1701.com/Haugerud.JPG Endret 29. juli 2008 av moda1701 Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Dette ble ganske stilig! Dette ble tatt på Haugerud av meg ca kl 2300Bildet kan sees i Orginalstørelse her http://www.moda1701.com/Haugerud.JPG Wow, fantastiskt fett! Send det inn til dagbladet! Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Wow, fantastiskt fett! Send det inn til dagbladet! Ditt er da også verdig dagbladet og alle andre interesserte. Knallstilig bilde. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Knalltøft! Synd jeg ikke har kamera tilgjengelig. Tror uansett at lynet er et stykke unna, selv om jeg nettopp så kraftige blink utenfor vinduet. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Er ny helt ny på fotografering med DSLR. Hvordan tar man bilder av lyn og sånn som bare forsvinner med engang? Endret 29. juli 2008 av Aleksanderwoods Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Wow, fantastiskt fett! Send det inn til dagbladet! Ditt er da også verdig dagbladet og alle andre interesserte. Knallstilig bilde. Har sendt det inn Sendte noen flere også, legger de ut her om få strakser Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Er ny helt ny på fotografering med DSLR. Hvordan tar man bilder av lyn og sånn som bare forsvinner med engang? Lang lukkertid... Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) kaos i oslo. det lyner så ofte at det virker som hele himmelen er konstant lyset opp. kult //edit lurfelus, hva slags kamera brukte du til å ta bildene?? bildet ble jo dritbra. og det i mørket også Endret 29. juli 2008 av boratsmom Lenke til kommentar
pederk Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Heftige bilder! I dig! Det er forresten fryktelig stille og rolig her i Trondheim. Litt misunnelig. Lenke til kommentar
Evju Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Pokker, nå får jeg lide for manglende kunnskaper. Trodde det bare var å knipse i vei jeg, og kanskje være heldig. Jaja, da blir det vel innkjøp av stativ for å kunne ta noen skikkelige bilder Hvor lange lukkertider bruker dere? Fantastiske bilder!! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Heftig rått, slik vær i norge! miner jo om USA stormene, heldige dere, vil se det med egne øyner, å høre er så heftig. Digger torden og lyn, selv om jeg var 2-3 meter i fra å få store murstien biter slengt på meg, etter slo ned i et tre på siden av meg og sparkk opp store deler av muren nedforbi slik at murstien lå flere meter bortover:P Men ingen ting av vær er så digg som torden og lyn, er magisk for meg Lenke til kommentar
pederk Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Finn deg noe å legge/støtte kameraet på. Det kan bli mye til hjelp det og. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Lukkertidene varierer avhengig av været og hvor lys en eventuell forgrunn er. Anbefaler å bruke Bulb, så du hele tiden har kontroll over lengden på eksponeringen. På den måten kan man jobbe mest mulig effektivt, og mest sannsynlig få mest mulig brukbare resultater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå