catocontrol Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Jeg har en 3com wireless 11g Access Point (3CRWE454G72). Når jeg nå skulle legge til to nye maskiner, men setup wizard vill ikke starte. Vanligvis åpner den en webside, hvor jeg kan gjøre endriger. Nå åpner den bare explorer, og siden forblir hvit. Noen som har en ide hvordan jeg skal kommer meg videre? Endret 29. juli 2008 av catocontrol Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg har en 3com wireless 11g Access Point (3CRWE454G72). Når jeg nå skulle legge til to nye maskiner, men setup wizard vill ikke starte. Vanligvis åpner den en webside, hvor jeg kan gjøre endriger. Nå åpner den bare explorer, og siden forblir hvit. Noen som har en ide hvordan jeg skal kommer meg videre? Firefox var løsnigen:) Lenke til kommentar
clario Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg har en 3com wireless 11g Access Point (3CRWE454G72). Når jeg nå skulle legge til to nye maskiner, men setup wizard vill ikke starte. Vanligvis åpner den en webside, hvor jeg kan gjøre endriger. Nå åpner den bare explorer, og siden forblir hvit. Noen som har en ide hvordan jeg skal kommer meg videre? Firefox var løsnigen:) Du brukte vell ikke IE først ? Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg har en 3com wireless 11g Access Point (3CRWE454G72). Når jeg nå skulle legge til to nye maskiner, men setup wizard vill ikke starte. Vanligvis åpner den en webside, hvor jeg kan gjøre endriger. Nå åpner den bare explorer, og siden forblir hvit. Noen som har en ide hvordan jeg skal kommer meg videre? Firefox var løsnigen:) Du brukte vell ikke IE først ? lalalalala:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå