Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vekselrelasjoner, noe for fremtiden?


Anbefalte innlegg

Haha. Hvor ofte treffer du hver av kjærestene dine da?

Vi har noe som heter Amadeusparadise, et hemmelig nettverk som snart har 30.000 jenter fra hele verden, her møtes vi og snakker mye sammen og etter et halsbrekkende kjør på flere måneder for at jeg nådde tusen forskjellige sexpartnere, så er det bå tid for mine kjærester å ha meg. Imorgen skal min mauritiske Michelle Q få meg.

 

Beklager, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke ta det du skriver seriøst. 30 000 jenter fra hele verden? Hvor mange menn er med i dette hemmelige nettverket?

Bare jeg, det har jentene vedtatt ved lov

 

Haha. Takk for en god latter. Jeg vet min mening ikke betyr noe for en mann som deg, men jeg klarer ikke tro ikke et ord av det du sier etter denne posten. Det blir rett og slett for dumt, beklager.

 

Skal du liksom være eneste mann i et hemmelig sex-nettverk meg 30 000 jenter fra hele verden? Den må du lenger ut på landet med. Har du noe som helst som kan bevise dette? Jeg regner med at du er ute etter sjalusi fra oss andre, ettersom du tilnærmet skryter av det du påstår å ha oppnådd.

Trangsyntheten overflow azz, det er intet SEX nettverk, det faktisk et nettverk for kvinner i patriakalske og fundamentalistiske fengsel, men dere begriper ikke slikt azz.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke sjangsen for å få en seksuelt overførbare sykdommer stor i nettverket ditt? :D

 

Hvis du holder på sånn som du sier (lol) så er vel sjangsen for å få en seksuelt overførbare sykdom stor.

OKI da tar jeg kvelden nå azz, skal møte Michelle Q min mauritiske skjønnhet av en kjæreste imorgen azz, God natt

Lenke til kommentar

Hei, Amadeus.

 

Du skal altså ha laget et nettverk, oppkalt etter deg selv, som består av deg selv som eneste mann og 30 000 jenter. Nå har jeg lyst til å spørre: Hva er det som har fått disse 30 000 jentene til å ville ha så mye med deg å gjøre at de melder seg inn i dette nettverket?

 

Hva er det som gjør deg så forferdelig mye mer interessant for dem enn vi andre menn? Hvilke fortrinn har du? Har du masse penger eller makt, eller er du simpelthen overordentlig vakker og sjarmerende?

 

Og: KAN du bevise at dette nettverket - eller for den del dine 40 kjærester - eksisterer i annet enn din egen fantasi?

Lenke til kommentar
Det du her driver på med kalles omvendt logikk, å simpelthen snu tingene på hodet. En skikkelig logiker ville ha stilt seg agnostisk til dette, da han ikke VET om fakta, Han ville ha sagt: jeg vet ikke boe om dette, så jeg kan ikke forholde meg til det. Men du er en av dem som kunne ha tent på bålet mitt og det gjør slike fundamentalister som deg farlige.

Jeg har aldri påstått at jeg er agnostiker, eller at jeg vet noe som helst. Det er dine ord. Men jeg tror ikke på et eneste ord av det du sier. Jeg prøver å gi deg et godt råd, men blir møtt med beskyldninger om trangsynthet og fundamentalisme fordi jeg ikke tror på den mildt sagt søkte historien din. Det tyder på at du er i en benektende tilstand, og tenger mer hjelp enn jeg først trodde.

Lenke til kommentar

Jeg støtter deg jeg Amandus. Selv har jeg 350 kvinner som som lever i vekselrelasjon med hverandre og meg selv, jeg har også en egen villa med plass til rundt 140 av oss. Ved at vi setter hverandre høyest opplever vi at iboende destruktive krefter som sjalusi og grådighet ikke får ta overhånd for de gode følelsene og den tilliten vi har for hverandre i forbindelse med vår vekselrelasjon. Jeg har også vurdert å inkorporere dyr i denne kjærlighetserklæringen, noe flere av kvinnene har sagt seg svært positive til.

Lenke til kommentar
Trangsyntheten overflow azz, det er intet SEX nettverk, det faktisk et nettverk for kvinner i patriakalske og fundamentalistiske fengsel, men dere begriper ikke slikt azz.

 

Jeg begynner for alvor å tro at du er en helt annen person en den ekte Stig Amadeus de Lange, kun et enkelt troll. Du er ganske enkelt en person som har kommet over den fantastiske siden til Stig Amadeus, og syns det var en genial idé å utgi deg for å være han.

 

Et nettverk for kvinner i patriakalske og fundamentalistiske fengsel? Skal det være et forsøk på en spøk? Jeg vedder på at du ikke forstår hva de ordene betyr engang. Noen av tekstene på den nettsiden er jo ren erotikk. Og hva skal dette forestille? Enda en spøk? Jeg er nok langt ifra den eneste som ikke forstår en dritt av følgende tekst:

 

Et triadekompleks var en ny form for system (heller nettverk) som skulle erstatte de konsistente aksiomatiske systemene (KAS) som brukes i matematikken. Saken er den at KAS baseres på gitte aksiomer hvor man fra disse fremdeduserer teoremer slik at et utsagn i KAS kunne sies å være et teorem i KAS, dersom det kunne vises å være fremdeduserbart fra aksiomene, det vil si at det kan påvises at utsagnet er en funksjon av aksiomene.

 

Nå er jo ikke du den ekte Stig Amadeus, så du kan vel ikke forklare hva det betyr, i ord flere enn deg kan forstå.

 

Du begynner å gå for langt. At du har 40 "kjærester" kan jeg alltids tro på, men at du er eneste mann i et hemmelig "nettverk for kvinner i patriakalske og fundamentalistiske fengsel" med 30 000 damer, det er langt over streken for noe jeg kan tro på.

Endret av Runar
Lenke til kommentar
Jeg har 40 kjærester som lever i vekselrelasjon med hverandre. Det vil si at mine kjærester kan selv velge om de vil ha flere kjærester enn meg. Noen har det , andre ikke. Veselrelasjonen er et utvidelse av hippienes samlivsform på søttitallet og henger sammen med vår bye måte å se kjærlighet på. Vi ser den som gjenssidig godhet ved at jeg setter mine partnere foran meg selv slik de gjensidig setter meg foran seg selv. Dette krever en enorm tillit oss i mellom ved at f.eks en av mine kjærester kan ha en annen mann som gleder henne og det gleder meg også fordi hennes glede er min glede. På den måten er sjalusi og eiertrang ute av bildet vårt, vi har ikke slike følelser imot hverandre.

 

One question mate: Hvis dette er sant, hvorfor har vi ikke hørt om dette i media. Jeg mener, hvis dette er sant så burde dette ha vært i media for en god stund siden, med tanke på at dette er lille Norge.

 

Og en ting til, hvorfor lager du tråd av dette nå? Jeg mener, du har 40 kjærester og NÅ har du bestemt deg for å lage en tråd om det... Hvorfor ikke når du hadde 2-3 kjærester? Eg har liksom så vanskeligheter for å tro på det du skriver, og ja jeg er meget skeptisk til det meste og vanskelig å overbevise.

 

Og mens jeg er på tanken, hvorfor henger du på dette forumet i det hele tatt når du har 40 damer å tilfredstille, shame on you :p

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Noen har det , andre ikke. Veselrelasjonen er et utvidelse av hippienes samlivsform på søttitallet og henger sammen med vår bye måte å se kjærlighet på.

Og hvordan gikk det med hippiene?

Lenke til kommentar

Hahaha, dette er det latterligste konseptet jeg har hørt om i hele mitt liv. Jeg kunne akseptert å tro at en gutt kunne ha 40 kjærester og forsøkt det du beskriver tidlig. Men å begynne å legge ut om at 30.000 jenter sammen har vedtatt at DU nærmest er deres konge, i en kult som driver bl.a. med sex (noe du understreker når du skriver at du har hatt sex med over 1000 jenter). Og overdreven bruk av ordet "azz" trekker alderssannsynligheten din langt ned.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Det KAN jo hende at han snakker sant da. Og at de som kritiserer\ikke tror han ikke øyner mulighetene som finnes i der ute i det blå. Eller at de er for trangsynt og naiv.

 

Men på en annen side så har jeg lest at Amadeus har sagt følgende;

 

"På en fest røyka jeg det du veit sammen med en viss Jens S som da var engasjert i Chilekommiteen, dengangen hadde han langt hår og var femi."

 

Kritikk og skeptisk kan muligens være forstålig...

Lenke til kommentar
Dette virker like sannsynlig som at jeg er ett hemmelig medlem av en organisasjon kalt SGC som dra til andre verdener. Hva mer enn det du skriver her har du for å støtte opp om at det du sier i hele tatt har snev av sannhet i seg?.
If you immediately know candlelight is fire, then the meal was cooked long ago.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...