Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vekselrelasjoner, noe for fremtiden?


Anbefalte innlegg

Jeg har 40 kjærester som lever i vekselrelasjon med hverandre. Det vil si at mine kjærester kan selv velge om de vil ha flere kjærester enn meg. Noen har det , andre ikke. Veselrelasjonen er et utvidelse av hippienes samlivsform på søttitallet og henger sammen med vår bye måte å se kjærlighet på. Vi ser den som gjenssidig godhet ved at jeg setter mine partnere foran meg selv slik de gjensidig setter meg foran seg selv. Dette krever en enorm tillit oss i mellom ved at f.eks en av mine kjærester kan ha en annen mann som gleder henne og det gleder meg også fordi hennes glede er min glede. På den måten er sjalusi og eiertrang ute av bildet vårt, vi har ikke slike følelser imot hverandre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har 40 kjærester som lever i vekselrelasjon med hverandre. Det vil si at mine kjærester kan selv velge om de vil ha flere kjærester enn meg. Noen har det , andre ikke. Veselrelasjonen er et utvidelse av hippienes samlivsform på søttitallet og henger sammen med vår bye måte å se kjærlighet på. Vi ser den som gjenssidig godhet ved at jeg setter mine partnere foran meg selv slik de gjensidig setter meg foran seg selv. Dette krever en enorm tillit oss i mellom ved at f.eks en av mine kjærester kan ha en annen mann som gleder henne og det gleder meg også fordi hennes glede er min glede. På den måten er sjalusi og eiertrang ute av bildet vårt, vi har ikke slike følelser imot hverandre.

Må bare si at dette virker litt utopisk. Den vanlige mannen i gata ville aldri kunne finne på å være med på noe slikt.

Selv er jeg av den oppfatning at sjalusi er bortkasta energi og at åpne forhold ikke trenger å være noe negativt.

Alt sjalusi bunner ut i er en persons usikkerhet. hvis man virkelig VET at partneren din elsker deg så hva er da galt med å la h*n leke*/kose seg litt?

(det siste var et retorisk spørsmål)

Lenke til kommentar
Må bare si at dette virker litt utopisk. Den vanlige mannen i gata ville aldri kunne finne på å være med på noe slikt.

Selv er jeg av den oppfatning at sjalusi er bortkasta energi og at åpne forhold ikke trenger å være noe negativt.

Alt sjalusi bunner ut i er en persons usikkerhet. hvis man virkelig VET at partneren din elsker deg så hva er da galt med å la h*n leke*/kose seg litt?

(det siste var et retorisk spørsmål)

Og du vet alt om ALLE folks valg, det finnes ikke noe rom for at noen ser dette anderledes?? Fremtiden vil gi et mangfold av relasjonsformer, enten de er tradisjonelle, homofil/bifile eller vekselrelaterte og hovedpoenget er at vi lever samme i et samfunn som aksepterer menneskers rett til selv å bestemme samlivsform og hvilke partnere vedkommende vil velge. Ikke noe utopisk det, det er simpelthen ikke annet en menneskers rett til å bli respektert for den kjærligheten de uttrykker. men dette er jo utenfor ditt innskrenkende syn.

Endret av JohndoeMAKT
Personangrep fjernet.
Lenke til kommentar

Aiai, L4r5. Korleis skal du koma deg ovanpå etter den overhøvlinga?

 

Til TS: Eg tvilar strerkt på at prosjektet er noko som slår an. Iallefall ikkje med det første.

Monogamien står framleis sterkt her til lands, heldigvis.

 

PS til TS: Før du når 10-postjubileet ditt, vil eg minna på at det du seier er du sjølv. Då eg registrerte meg, måtte eg lesa eit sett med retningslinjer, som såg ganske rettvise ut.

Endret av Mephistopheles
Lenke til kommentar
Og du vet alt om ALLE folks valg, det finnes ikke noe rom for at noen ser dette anderledes?? Du er avslørt som en trangsynt fundamentalist med skylapper foran øynene. Fremtiden vil gi et mangfold av relasjonsformer, enten de er tradisjonelle, homofil/bifile eller vekselrelaterte og hovedpoenget er at vi lever samme i et samfunn som aksepterer menneskers rett til selv å bestemme samlivsform og hvilke partnere vedkommende vil velge. Ikke noe utopisk det, det er simpelthen ikke annet en menneskers rett til å bli respektert for den kjærligheten de uttrykker. men dette er jo utenfor ditt innskrenkende syn.
Men vennen da... Nå angriper du en av dine få støttespillere i denne saken. Velg dine mål med omhu. Jeg sier jo at sjalusi og sånn er bortkasta energi. Eneste jeg sier er at folk per i dag ikke er klar for slikt . Og da snakker jeg om "folk flest". Ikke slike som deg og meg.

 

 

Aiai, L4r5. Korleis skal du koma deg ovanpå etter den overhøvlinga?
Ja uff. Jeg tror nesten jeg kommer til å gråte meg i søvn i natt. Og jeg som trodde jeg var det nærmeste han kom oppleve som en alliert. Jeg føler meg som Sovjet etter at Tyskland brøt ikke-angrepsavtalen. :cry:
Lenke til kommentar

heisann, personlig så mener jeg at du kan ha så mange kjærester du bare vil, og leve livet ditt på din måte, det er virkelig ingen her som bryr seg veldig mye om du har 40 kjærester. Jeg ser heller ikke hvor du vil med diskusjonen din, hvis noen vil ha en haug med kjærester må de få lov til det, så langt jeg veit så er det ikke forbudt.

Ang sjalusi så er det et menneskelig innstink som kan være vanskelig å stoppe.

 

tenkte på en ting, hva skjer hvis ei eller fler av dine venninner blir gravide, jeg og veldig mange andre mennesker har forstått at kjærlighet og et sundt forhold til en person er det best hvis et barn skal få en god oppvest i en familie.. Helt vitenskapelig sett så er kjærlighet og sjalusi bare kroppens verktøy for å formere seg med riktig person og gi et fremtidig barn en god oppvekst. (veldig forenklet)

Lenke til kommentar
heisann, personlig så mener jeg at du kan ha så mange kjærester du bare vil, og leve livet ditt på din måte, det er virkelig ingen her som bryr seg veldig mye om du har 40 kjærester. Jeg ser heller ikke hvor du vil med diskusjonen din, hvis noen vil ha en haug med kjærester må de få lov til det, så langt jeg veit så er det ikke forbudt.

Ang sjalusi så er det et menneskelig innstink som kan være vanskelig å stoppe.

 

tenkte på en ting, hva skjer hvis ei eller fler av dine venninner blir gravide, jeg og veldig mange andre mennesker har forstått at kjærlighet og et sundt forhold til en person er det best hvis et barn skal få en god oppvest i en familie.. Helt vitenskapelig sett så er kjærlighet og sjalusi bare kroppens verktøy for å formere seg med riktig person og gi et fremtidig barn en god oppvekst. (veldig forenklet)

Jeg og jentene jobber for at vi kan leve sammen i en bygning vi skal kjøpe og nå er det forhold ved meg at jeg kan ikke sette barn på mine kjærester, men blir det barn av det fordu de er sammen med andre kjærester de har så skal det barnet tas inn ivårt kollektiv og være et barn på lik linje med andre i kollektivet.

Lenke til kommentar
Jeg har 40 kjærester som lever i vekselrelasjon med hverandre. Det vil si at mine kjærester kan selv velge om de vil ha flere kjærester enn meg. Noen har det , andre ikke. Veselrelasjonen er et utvidelse av hippienes samlivsform på søttitallet og henger sammen med vår bye måte å se kjærlighet på. Vi ser den som gjenssidig godhet ved at jeg setter mine partnere foran meg selv slik de gjensidig setter meg foran seg selv. Dette krever en enorm tillit oss i mellom ved at f.eks en av mine kjærester kan ha en annen mann som gleder henne og det gleder meg også fordi hennes glede er min glede. På den måten er sjalusi og eiertrang ute av bildet vårt, vi har ikke slike følelser imot hverandre.

Solstikk?

 

Dette har jeg veldig vanskelig for å tro på.

Lenke til kommentar
Jeg har 40 kjærester som lever i vekselrelasjon med hverandre. Det vil si at mine kjærester kan selv velge om de vil ha flere kjærester enn meg. Noen har det , andre ikke. Veselrelasjonen er et utvidelse av hippienes samlivsform på søttitallet og henger sammen med vår bye måte å se kjærlighet på. Vi ser den som gjenssidig godhet ved at jeg setter mine partnere foran meg selv slik de gjensidig setter meg foran seg selv. Dette krever en enorm tillit oss i mellom ved at f.eks en av mine kjærester kan ha en annen mann som gleder henne og det gleder meg også fordi hennes glede er min glede. På den måten er sjalusi og eiertrang ute av bildet vårt, vi har ikke slike følelser imot hverandre.

 

Er nok få som er i stand til å klare å gjøre dette. Jeg hadde aldri klart det :D

Lenke til kommentar
Haha. Hvor ofte treffer du hver av kjærestene dine da?

Vi har noe som heter Amadeusparadise, et hemmelig nettverk som snart har 30.000 jenter fra hele verden, her møtes vi og snakker mye sammen og etter et halsbrekkende kjør på flere måneder for at jeg nådde tusen forskjellige sexpartnere, så er det bå tid for mine kjærester å ha meg. Imorgen skal min mauritiske Michelle Q få meg.

Lenke til kommentar
Haha. Hvor ofte treffer du hver av kjærestene dine da?

Vi har noe som heter Amadeusparadise, et hemmelig nettverk som snart har 30.000 jenter fra hele verden, her møtes vi og snakker mye sammen og etter et halsbrekkende kjør på flere måneder for at jeg nådde tusen forskjellige sexpartnere, så er det bå tid for mine kjærester å ha meg. Imorgen skal min mauritiske Michelle Q få meg.

 

Beklager, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke ta det du skriver seriøst. 30 000 jenter fra hele verden? Hvor mange menn er med i dette hemmelige nettverket?

Lenke til kommentar
Haha. Hvor ofte treffer du hver av kjærestene dine da?

Vi har noe som heter Amadeusparadise, et hemmelig nettverk som snart har 30.000 jenter fra hele verden, her møtes vi og snakker mye sammen og etter et halsbrekkende kjør på flere måneder for at jeg nådde tusen forskjellige sexpartnere, så er det bå tid for mine kjærester å ha meg. Imorgen skal min mauritiske Michelle Q få meg.

 

Beklager, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke ta det du skriver seriøst. 30 000 jenter fra hele verden? Hvor mange menn er med i dette hemmelige nettverket?

Og ikke minst; hva skal man gjøre for å være med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...