Svennien Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Hei. trenger å kvitte meg med 5500 sporten min, og kjøpe enn ny mobil. har ipod touch, så iphone er uaktuelt, og det gjør også kravene til musikk-kvalitet osv minimale... skulle helst hatt enn god kamera mobil, og vist jeg kunne hatt msn på den hadde det ikke vært feil.(blei skuffa når mobilen min var på msn reklamen, når det ikke går med msn på den!!) budsjettet er ikke begrenset for å si det slik... noen råd/erfaringer? takk på forhånd;D edit: så litt på nokia n82... noen som er like gode/bedre? http://www.amobil.no/artikler/nokia_n82/46016 Endret 29. juli 2008 av Svennien Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=79698 Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 ingen som har noe å komme med? Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 konge at du setter pris på mitt forslag da. Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 konge at du setter pris på mitt forslag da. neij neij... sorry vis jeg uttrykte meg feil... vurderer den sterkt, men jeg har egentlig ikke så go peiling, så jeg vil ha noen å velle mellom på enn måte;D Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 uansett, jeg bestile akkurat LG ku990 og gleder meg som en unge, men siden du ikke vil ha iphone regner jeg med at den ikke er aktuell Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 hadde jo bra kamera og billig i forhold til nokia n82... grunnen til at jeg ikke vil ha iphone er jo for at jeg har ipod touch, og den mangler bare noen funskjoner, å de finner jeg jo på enn mobil;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå