LaStrada Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Thermaltake chipsetkjøler, "Crystal Orb" Thermaltake chipsetkjøler, GeForce4" Thermaltake chipsetkjøler, "Coolmod" Thermaltake chipsetkjøler, "Blue Orb" Hvilke av disse kjølerne passer til ASUS Ti 4400 V8440 skjermkortet mitt? - Hva slags vifte burte jeg kjøpe hvis jeg skal overklokke? - Hva slags vifte burte jeg kjøpe hvis jeg vil ha en vifte som ikke bråker (stillegående)? Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Kjøp Zalman's vifteløse kjøler på 3dfxcool.no... har du plexi er det INGENTING som ser fetere ut.. og kjøleevnen er langt bedre enn noe du kan vente deg. Jeg gikk ned 10-15 grader etter at jeg byttet, (Gf2PRO)!! Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Btw.. de skal funke opp til de kraftigste Gf4Ti kort.. så ingen fare.. har du god luftgjennomstrømning er det ikke no farlig og overklokke bittelitt heller.. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Om du vil ha stillegående er Zalman ZM80 et alternativ. Til overklokking er Thermaltake GF4 (evnt m. cool mod) kjøleren ett godt alternativ. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Har kjøpt denne cpu kjølern: Zalman CPU-kjøler, m/spenningsregulator Og da lurte jeg på om Zalman ZM80 stikker så mye opp at det ikke er plass til cpu kjølern min? Eller går dette fint? For det passer akkurat sånn som jeg har det nå.... Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hvilket hovedkort har du? Hvilken vei står socket? (pinnene til siden eller ned) Litt vanskelig å svare på uten mer info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå