Jo Are Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hei Vurderer og kjøpe dette spillet til ps3, men lurer på om det er noen her som har erfaringer med det? Lurer også på om Logitech G25 funker med spillet? Takker for svar Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Ingen som har prøvd spillet Det lover ikke godt. Edit: Noen som vet noe om de som har laget spillet, er de kjent for gode spill? Endret 30. juli 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Lurer på det samme. Alt viler på kompatibilitet med G25. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Aldri hørt om det jeg. Burde jeg ha gjort det? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Lurer på det samme om det er noen som faktisk har fått tak i dette spillet har hatt mange utsettelser men ser ut til å ha kommet nå. Spillet er forøvrig lagd av System 3 som er en meget velkjent selskap for de som er litt eldre. Er det samme selskapet som hadde sin storhetstid på c64/Amiga først og fremst med The Last Ninja og delvis også med Internation Karate. Lenke til kommentar
forza2driver Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei Vurderer og kjøpe dette spillet til ps3, men lurer på om det er noen her som har erfaringer med det? Lurer også på om Logitech G25 funker med spillet? Takker for svar ja G25 funker utmerket på Ferrari challenge.. syntes spill er helt synnsykt bra.. men det er min mening da.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hei Vurderer og kjøpe dette spillet til ps3, men lurer på om det er noen her som har erfaringer med det? Lurer også på om Logitech G25 funker med spillet? Takker for svar ja G25 funker utmerket på Ferrari challenge.. syntes spill er helt synnsykt bra.. men det er min mening da.. Hvordan fungerer det i forhold til i GT: 5? Lenke til kommentar
forza2driver Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hei Vurderer og kjøpe dette spillet til ps3, men lurer på om det er noen her som har erfaringer med det? Lurer også på om Logitech G25 funker med spillet? Takker for svar ja G25 funker utmerket på Ferrari challenge.. syntes spill er helt synnsykt bra.. men det er min mening da.. Hvordan fungerer det i forhold til i GT: 5? I forhold til GT5p så er det vannskelig å si .. det er mye mer fartsfølelse i Ferrari challenge.. å så er det regnvær å den effekt er bare helt rå.. jeg liker begge spillene syntes ingen av dem er bedre enn den andre .. begge har sine gode sider..kommer litt ann på hva du selv liker.. syntes det er et must have spill.. hvis man har ps3 å elsker bil spill... selv har jeg Xbox oxo å elsker oxo Forza serien.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå