Gå til innhold

ny mobil, ingen aning

Anbefalte innlegg

Jeg skulle byttet ut min sony ericsson k700i med noe annet nå.

Er vant med telefon som holder flere år. Skal være et år i sør-amerika nå, og trenger en telefon som kan brukes der. Må jeg ha sånn 3G da? Skjønner veldig lite av sånn mobilting, men vet jeg vil ha stor skjerm(iallefall en med klare farger) en som er enkel å bruke men samtidig har klasse over seg. Vil også ikke betale så mye for den, maks 2500kr.

Har sett på flere telefoner som jeg syns er fine,men så leser jeg tester av dem og blir usikker.

Noen av de siste jeg har sjekket ut er LG KU250, Nokia 6555(liker den litt,men samtidig ikke..) og LG KM500. Har aldri hatt kamskjelltelefon,så må si at det frister veldig mye. Syns også endel av skyvetelefonene er fine, men kan vel egentlig gå for alt hvis telefonen er bra nok og jeg liker den.

Så om noen har noe tips til en mobil til meg, ville det vært fantatisk!

Har tenkt på ny telefon i over ett år nå liksom:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kikket der nå, og flere steder. Har egentlig forelsket meg i Samsung SGH-U900 Soul og LG KU990,men syns de er litt dyre. Er så vanskelig å bestemme seg:p

Kan ikke dere si en telfon som er deres favoritt,så kan jeg se om jeg liker dem?:)

nja.. har ikke rare peilingen, men du kan jo kjøpe deg en iPhone så har du det du trenger i alle fall.. eller du kan besøke nermeste el-butikk(elkjøp og elprise er billige) så spørr du noen der hva de kan anbefale. de hjelper deg å finne en mobil som passer for deg.

edit: selv har jeg en sony erikson K810i, men det er på tiode at jeg kjøper noe nytt og da tenker jeg å rive i litt mer penger..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Hei, Jeg leter etter ny tlf. Og jeg har kikket på disse tlfene : Nokia n81 8Gb , nokia n82 og nokia n95 8gb. Jeg har bursdag i oktober og har tenkt og kjøpe ny tlf da hvem av disse tlfene er best kjøp? Eller bør jeg vente til jul og kjøpe n96 siden da har jeg råd til den å? Håper noen svarer meg og jeg er veldig glad over alle svar :)

Lenke til kommentar
Skal være et år i sør-amerika nå, og trenger en telefon som kan brukes der. Må jeg ha sånn 3G da?

Neida.. 3G er slettes ikke nødvendig.. Heller helt unødvendig om du ikke vet hva du skal bruke det til ;) (videoanrop og store datamengder/internett.. noe som ikke går ifra de fleste stedene i sør-amerika uansett..) Sør-Amerika er ikke noe mer spesielle enn oss, og alle telefoner som lages i dag har tri-band, eller quad-band.. Så det er ikke noe problem..

Kommer selvsagt ann på bruken, og telefonen, men kamskjell-telefoner kan ofte bli mer slarkete etter en god stund..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Skal være et år i sør-amerika nå, og trenger en telefon som kan brukes der. Må jeg ha sånn 3G da?

Neida.. 3G er slettes ikke nødvendig.. Heller helt unødvendig om du ikke vet hva du skal bruke det til ;) (videoanrop og store datamengder/internett.. noe som ikke går ifra de fleste stedene i sør-amerika uansett..) Sør-Amerika er ikke noe mer spesielle enn oss, og alle telefoner som lages i dag har tri-band, eller quad-band.. Så det er ikke noe problem..

Kommer selvsagt ann på bruken, og telefonen, men kamskjell-telefoner kan ofte bli mer slarkete etter en god stund..

Har du noe peiling på hva som er lurest og kjøpe av htc diamond eller Nokia N95 8Gb? Det jeg trenger liksom: Er god nettleser, funny mobil, msn på mobilen og god lagrings plass. Hva er lurest kjøp?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...