VF-racing Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hvordan får jeg Dreambox 7020 til å lese kodene på CD kortet ? Hvordan legger jeg inn ett image, tenkte å prøve Gemini Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 legg inn CCCam og configs om du bruker gemini Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 legg inn CCCam og configs om du bruker gemini Har installert CCam og Ccam configs nå.. Men hvor i menyen finner jeg oppsettet ? Og en da ett mere newbee spørsmål.. Skal "kontakten"/chipen på CD kortet stå opp eller ned ? Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) ned og valg av cam er forskjellig fra image til image Endret 30. juli 2008 av Lindsay Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 ned og valg av cam er forskjellig fra image til image Jeg kjører Gemini. på en 7020si Fant CCcam i bluemeny eller hva det heter.. men får fortsatt ikke noe bilde. Hvordan konfigruerer jeg CCcam ? Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Da har jeg fått det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå