Gå til innhold

All in one search

Anbefalte innlegg

Jeg driver og fikser en PC til en kompis som har litt av vært gående i bakgrunnen som jeg ikke finner eller får fjernet - men merker at de er "der".

Jeg har brukt Bitdefender Total Security til å gjøre deep scan og den fant en trojaner.

Det er Explorer som er utsatt, har installert Firefox og de samme symptonene er ikke der og den er veldig rask med å lese en side. Explorer kan bruke 1 minutt på å åpne nettavisen.no

Noen forslag til en "all-in-one" løsning for å scanne (og fikse) PCen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Du kan jo teste Nod32 for og fjerne med, eller Kaspersky. i trial mode for og fjerne viruset bare og så avinstallere programmet. Viktigste er jo og bli kvitt viruset. men vis det er et ganske kraftig et så er det ikke alltid like lett og bli kvitt.

Hadde 1 virus uansett hvor mye jeg prøvde ble jeg ikke kvitt det for det poppet opp igjen så jeg bare måtte reformatere alt, men det har jo skjedd bare 1 gang så

Lenke til kommentar
Du kan jo teste Nod32 for og fjerne med, eller Kaspersky. i trial mode for og fjerne viruset bare og så avinstallere programmet. Viktigste er jo og bli kvitt viruset. men vis det er et ganske kraftig et så er det ikke alltid like lett og bli kvitt.

Hadde 1 virus uansett hvor mye jeg prøvde ble jeg ikke kvitt det for det poppet opp igjen så jeg bare måtte reformatere alt, men det har jo skjedd bare 1 gang så

Har brukt NODen også.... Vet at det finnes en side med ca 20 programmer som "alle" scanner PCen husker bare ikke url'en !

Noen som vet ?

Lenke til kommentar

Har brukt NODen også.... Vet at det finnes en side med ca 20 programmer som "alle" scanner PCen husker bare ikke url'en !

Noen som vet ?

Litt tilleggsinfo:

Etter at XP har startet opp normalt - går det ca 1 minutt også starter en prosess i bakgrunn som tar opp til 70% av CPU og adder prosesser som tar 50 MB !!!!

Også roer det seg igjen etter ca 2 minutter - det er en stygg trojaner her tror jeg - men finner den ikke

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

var det denne siden du tenkte på? øverst i google søket. Siden er nede derfor jeg ikke

linket direkte til den, ville spørre om det var denne du tenkte på.

all in one antivirus search

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...