Ewik Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hei, jeg har sett på prisguiden her på hardware.no at datakjeden selger Asus EN8800GS til noe jeg synes ser ut som en meget god pris: 476,-. Asus EN8800GS Jeg sitter nå med et 8600GTS 512mb, og lurte på om noen kunne fortelle meg hvor mye bedre 8800GS er. PS: Lurer og på om noen vet om viften som er på kortet kjøler bra / bråker. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Det er et lite hakk bedre ja. Og ingen dårlig pris nei. Men der er ikke på noen måte verdt å oppgradere til. da ville jeg nok heller sett i retning av f. eks HD 4850 til 1200kr. (sånn at det virkelig blir en god forskjell) Lenke til kommentar
Ewik Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg tenker egentlig ikke på å bruke no penger på pc'en med det første, så bare kortet og tenkte at det kanskje var et kupp. Men hvis det ikke er verdt oppgraderingen så tror jeg nok jeg holder meg til kortet jeg har enn så lenge Hjertlig takk for svar. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ingen vits å oppgradere fra 8600gts til 8800gs, ytelseforskjellen blir ikke noe imponerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå