OnkelGunnar Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) tatt med canon 400d på borestranda på kleppe har fjernet halsbåndet og justert litt med levels i elements 1/200 f8 iso100 nå har jeg lest reglene for bildekritikkforumet litt bedre Endret 30. juli 2008 av nilsengunnar Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Alt for stort bilde i henhold til reglene, og alt for stor fil til at jeg gidder å åpne det på det trege nettet her ute på sjøen. Forminsk bildet slik at det er i henhold til reglene, så skal jeg heller se innom igjen senere. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 ser ut som du har fokusert på pelsen skulle kanskje brukt mindre dof og fått hunden separert fra bakgrunnen noe mere. Men rolig og fint bilde. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Komposisjonsmessig følger det de fleste regler. Tredeling, luft foran hunden, og hunden plassert litt til siden i bildet. I tillegg så ser det ut som du har gått ganske så langt ned med kameraet, og det gjør bildet mye bedre enn hva det hadde blitt hvis du bare hadde tatt det fra ditt ståsted. Synes du er er litt uheldig med skyggene som faller på hunden, men det er vel ofte sånn småpirk som er vanskelig å gjøre noe med. Som devisor sier, så kunne jeg også tenkt meg litt mindre DOF. Er vel heller ikke så veldig begeistret for fargene i bakgrunnen, det smelter litt sammen med pelsen enkelte steder. (Tenker da på det gule kornet). Alt i alt et ganske fint bilde, men det mangler litt småplukk for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå