SiRious Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg har et problem med en Omega B1 96" Har bytta ledningsnettet (Innvendig og delvis motor rom) nå starter den ikke, alt som høres er et klikk fra et eller anna relee like ved torpedoveggen på førersiden. har kobla til det som må kobles til (altså ikke setevarmere nødblink varmeapparat osv.. ) - Noen som kan fortelle meg hva slags relee som sitter like ved torpedoveggen på føresiden? er vel 5-6 relee (et sitter fast i ratstammen.) - Noen som kan fortelle meg hva som er galt? - Noen her som har seriøst peiling på Omega B1 Send meg PM. - Om noen kan komme å se på problemet så PM meg. holder på å få hetta her.. har en deadline på å få den biln ferdi da jeg ska flytte snart og trenger bilen selvsagt... Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Statusen er endret idag. nå starter bilen og alt nesten alt fungerer som det skal. har problemer med litt elektrisk (resirkulering av luft brytern, ryggelys, og noe i vifte anlegget.. ska sjekke dette ut senere.. er bare gla bilen starta.. fo de som lurer på hva det var kan dere sende meg en PM. Da det tar for lang tid å forklare.. og jeg er trøtt.. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 bytta du ledningsnettet innvendig og utdendig selv da eller ? Var det ikke veldig komplisert jobb ? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Å feilsøke på elektriskfeil på bil uten tegninger er ganske vanskelig for du vet ikke hva du har forran deg eller hvordan det hele skal fungere. Skaff skjema så blir alt så meget bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå