_Johan_ Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hvis jeg høyreklikker på en partisjon, og format så kan jeg som oftest velge å formatere den i enten fat eller ntfs... Denne partisjonen har jeg hatt problemer med før, og den gangen jeg konventerte den til ntfs så ville den ikke tilbake... Nå ber ikke jeg om svar som sier at det er samme hva,,,! Poenge er at jeg gjerne vil ha den partisjonen i fat... Men, jeg har også prøvd å konventere denne partisjonen i partionmagic 7.0, men også uten hell. Den får det ikke til, så nå begynner jeg å lurer på hvordan jeg kan få denne umulige hardisken til å bli fat32, og gjøre ting lettere i livet Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Skal du forandre partisjonen, må du først slette partisjonen. Da kan du lage en nye partisjon i fat32 eller ntfs. Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Partisjonsprogrammet i 2000/XP støtter ikke FAT partisjoner som er større enn 32 GB (selv om FAT i seg selv støtter større). Dersom partisjonen din er det, må du nok få tak i 3. parts software sånn som feks Partition Magic. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Partisjonsprogrammet i 2000/XP støtter ikke FAT partisjoner som er større enn 32 GB (selv om FAT i seg selv støtter større). Dersom partisjonen din er det, må du nok få tak i 3. parts software sånn som feks Partition Magic. Oppstart diskett fra winME er en bra til det formålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå