sdf123 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg har i dag 3 forskjellige epost adresser som jeg bruker, til diverse forskjellige ting. Når jeg ikke har med meg min bærbare pc så blir jeg nødt til å gå inn på hver enkelt av dem(via webmail) og sjekke. Finnes det noen muligheter/tjenester til at jeg feks kan bruke en side av et slag til å sjekke all posten? Lenke til kommentar
plex- Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg har i dag 3 forskjellige epost adresser som jeg bruker, til diverse forskjellige ting. Når jeg ikke har med meg min bærbare pc så blir jeg nødt til å gå inn på hver enkelt av dem(via webmail) og sjekke. Finnes det noen muligheter/tjenester til at jeg feks kan bruke en side av et slag til å sjekke all posten? Jeg bruker gmail (http://mail.google.com) til å hente ned mail fra andre kontoer slik at jeg bare har ett sted å sjekke. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Her: http://mail.google.com/support/bin/answer....mp;answer=21288 Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hvis jeg forstår deg rett så vil du lese eposten fra tre kontoer på en konto? Du kan enkelt videresende epoisten fra to av kontoene til den tredje kontoen... og bare lese dem der.. Musa Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Hvordan funker dette mot gmail feks? Og hvordan er det når jeg feks skal sende en mail fra en av de andre konto enn den jeg har hos gmail? Slik at det blir riktig avsender osv? Lenke til kommentar
plex- Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hvordan funker dette mot gmail feks? Og hvordan er det når jeg feks skal sende en mail fra en av de andre konto enn den jeg har hos gmail? Slik at det blir riktig avsender osv? I gmail kan du sette opp flere avsender profiler slik at du får velge hvem du vil sende som. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Ja, fant ut av det nå=) Jeg har også 2 Gmail kontoer, den ene er kun til å bruke som en online mail klient, den henter fra mine 3 andre mail adresser(domeneshop, one.com og gmail). Domeneshop og One.com har jeg fått til å funke slik at den etterlater en kopi på mail serveren dems, slik at jeg i ettertid når jeg kommer til min pc kan laste ned til min mail klient der. Når jeg nå prøver å legge til min andre epost hos Gmail, og velger at jeg ønsker å lagre en kopi også på den gmail serveren får jeg bare beskjed om det ikke støttes. Noen som kjenner til dette, mulig å la seg fikse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå