Gå til innhold

Kjøp av Wii - Et par spørsmål


Sperzel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
folka som rater er fanboyer som ikke vil innrømme at de stanker!=Þ var en kar som ga halo 3 10/10 O.o de stanker! (halo 3 og) kamigami no triforce/oot/majora no kamen/ww/super mario brothers/smw/mario 64 er alle sammen fantastiske spill, og i forhold er galaxy og tp pure crap. og ja, jeg mente knight of ratatosk.

Kan vel gi en begrunelse for at du mener at de spillene er så dårlige istedenfor å bare skrive at de "stanker".

Og for all del, slutt å skrive japanske navn på spill hele tiden, dette er ikke japan men Norge.

 

kamigami no triforce og mojora no kamen tror jeg ikke kom hit...=\ men aight, gudenes triforce, og majoras maske. og grunnen til at de stanker står alt over, de er dårligere enn de gamle^^ wii er jo 5x sterkere enn 64, burde vel gå å lage et bedre spill=Þ

 

Jeg skulle gjerne kommentert innleggene dine, for jeg tror jeg er uenig, men jeg må anstrenge meg så mye for å lese din smørje av norsk, engelsk, japansk og diverse forkortelser i tillegg til dårlig rettskriving og merkelige smileys her og der, så jeg tror jeg står over...

Lenke til kommentar
Personlig syns jeg TP er et av de mest skuffende spillene som fins...

La meg gjette: Du spilte OoT for første gang før du var ti år, og du har sikkert spilt andre Zelda-spill som du ikke ble skuffa av. Du forventa veldig mye av TP. Til tider i spillet hadde du ingen vilje til å gå videre fordi den forrige halvtimen var kjedelig. Noe av det du bryr deg mest om i et spill er at det er utfordrende.

 

Hvis du spilte feks. OoT før du var ti, klarte du å leve deg inn i verdenen mye lettere. Det er naturlig å forvente mye av et Zelda-spill, men det er ikke smart (jeg prøver å la forventningene være lave uansett hvilket spill det er, selv om det kan være vanskelig) ... Det var noen få kjedelige stunder i TP, det skal jeg innrømme. Mini-spoiler:

Hvor oppgitt var man ikke da man skulle samle de lysgreiene for tredje gang?

 

Noen av gåtene i TP hadde blitt brukt før, og jeg vet du har spilt Zelda tidligere. Det blir det selvfølgelig lettere av. I tillegg var du sikkert eldre enn forrige gang du spilte Zelda?

 

Skal ikke overbevise deg om at TP ikke var en skuffelse, det er selvfølgelig opp til deg, men dette kan være noen grunner til det, og alle er ikke spillets feil. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...