Gå til innhold

Buzz 8 spiller

Dryzz

Anbefalte innlegg

Tok ikke en så veldig klar titt på det i går, men skulle teste å spille over nettet med noen venner hjemme hos meg, men når vi startet spillet viste det seg jo bare at det er en kontroller som funker.

Er det slik at 8 spiller sofa-mot-sofa bare er mulig om man spiller med venner fra psn listen sin?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer visstnok en patch som gir trophie-støtte og sofa vs sofa over nettet. Nå er det bare spiller vs spiller - dvs 1 mot 1

Noen som har testet 8 spillere på en konsoll? Skal vel funke i følge reklamen, men jeg har ikke testet selv...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Kommer visstnok en patch som gir trophie-støtte og sofa vs sofa over nettet. Nå er det bare spiller vs spiller - dvs 1 mot 1

Noen som har testet 8 spillere på en konsoll? Skal vel funke i følge reklamen, men jeg har ikke testet selv...

Trophies har jo alt kommet, men har ikke funnet noe nærmere info på sofa vs. sofa :S

Får håpe detta kommer snart da...

Er jo litt missvisende da det står på koveret 1-8 spillere, bare for å vise seg at 8 spiller støtten ikke har kommet ut enda :p

Lenke til kommentar
Trophies har jo alt kommet, men har ikke funnet noe nærmere info på sofa vs. sofa :S

Får håpe detta kommer snart da...

Er jo litt missvisende da det står på koveret 1-8 spillere, bare for å vise seg at 8 spiller støtten ikke har kommet ut enda :p

Etter den siste oppdateringa fungerer sofa vs. sofa slik at alle som har en kontroller kan svare.

KILDE

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
8stk på en konsoll funker som fletta flyger

Flyger er ordet... Kjører en på mer enn 4 stk, så er det jo kun noen stakkars få runder.

Er jo over før en får sukk for seg.

Hadde sju stk på PS3 aften og 8 kontrollere...men vi gikk fort over til å spille 4 og 4 nettopp for å få med en del av de gøyere rundene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...