T-Bear91 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Hei. Jeg har et problem med lyd innstillingene på pcen min. Når jeg bruker mikrofonen min til å chatte med folk, så følger med alt deg jeg hører i mitt headsett sammen med det jeg sier i mikrofonen. jeg spiller en del online, og det er slitsomt for andre å høre alt jeg hører. Her er et eksempel på problemet: http://www.speedyshare.com/486614654.html Operativsystemet jeg bruker er: Windows Vista Home Premium lydkort: Creative EAX Advance HD (hvis dette er postet feil kan mod flytte til riktig del av forumet?) Endret 30. juli 2008 av BloodSpiller Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) *bump* jeg har testa med et annet headsett og fortsatt samme feilen. må være no instillinger på pcen. Endret 10. august 2008 av BloodSpiller Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvilket program bruker du til å prate med andre? Noen skjermbilder fra instillings menyene hadde nok kunne hjulpet litt med å lokalisere problemet. Lenke til kommentar
zevres Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 nyaktig samme problemet har eg og de gjelder head setet og eg har har samme vista som deg og de vil eg og vite. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Det programmet jeg bruker mest som innebærer og bruke mikrofon er "Ventrilo". Jeg har testa med et annet headsett også. Samme problem. Lenke til kommentar
zevres Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) ventrilo har eg og men de hadde eg før de head sete før hadde eg bare en ledning som mikrofon som eg hang i øyra me den hva de ingen ting galt de var det ikke me head sete helle te og begynne me då brukte eg de i skype men neste dag når eg skulle bruke de så blei de sånn. og eg har det ikke heilt likt eg har mer sånn. Endret 15. august 2008 av zevres Lenke til kommentar
zevres Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) stort set di du trenge og se. Endret 14. august 2008 av zevres Lenke til kommentar
zevres Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) er det ingen som kan dette? Endret 15. august 2008 av zevres Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Inne på instillingene for mikrofonen. Prøv å skru ned Nivå til mellom 5-25%. Øk så på Mikrofon forsterking til stemmen din er tydelig og bagkrunnslyder nesten ikke høres. På kan du Avansert hake av for Aktiver lydforbedringer. Lenke til kommentar
zevres Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 det er ikke så lett eg trenge ikke ha mikrofonen tilkoblet en gang, bare eg tryker den knappen som gjør at eg kan snakke så kommer de sånne plagsome lyder. Lenke til kommentar
zevres Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) det hjalp ganske bra di lydene er borte men holde eg den inne lenge så blir di høyere og høyere men det er snakk om ganske lenge og stemmen høres fint men det er litt sånn "booooo" aktig lyd der fortsatt vet du hvordan man fjerne det? alle skrape aktige lydene er borte men vis eg spiller av mussik eller spiller så får di fortsatt di lydene. eg trenger ikke ha i mikrofonen en gang det spiller av det auto matisk kan du sei. Endret 15. august 2008 av zevres Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 jeg har testet alle mulige instillinger i Windows nå. Men ingen hjelper :/ Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 eg trenger ikke ha i mikrofonen en gang det spiller av det auto matisk kan du sei. Hilket program bruker du til å prate med andre mens du spiller? jeg har testet alle mulige instillinger i Windows nå. Men ingen hjelper :/ Du skal ikke ordne de indtillingene i windows. Men i det programmet som fulgte med lydkortet. Men jeg mistenker at dere begge kan ha satt på wave out i VoIP programmet dere benytter dere av. Så skjermbilder av instillingen i det programmet var egentlig det jeg spurte om tidligere. (f.eks teamspeak, skype og ventrilo) Lenke til kommentar
zevres Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) der tror eg du nok har rett fordi eg har skype, teamspeak, og 4 ventrilo typer, men vis eg tenker meg om så tror eg de kom etter eg fikk teamspeak 2 så de kan hende det liger der. btw ke står VoIP får? Endret 16. august 2008 av zevres Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Her er et bilde av mine Ventrilo instillinger Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hvilke valg har du under "Mux" og "Line" der i Ventrilo? Det er også mixeren det er interessant å se screenshot av. Den som i tidligere Windowsversjoner kommer frem når du dobbeltklikker på høytalerikonet nede til høyre. Lenke til kommentar
zevres Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 her er min teamspeak 2 Lenke til kommentar
zevres Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) her er skype Hvilke valg har du under "Mux" og "Line" der i Ventrilo? Det er også mixeren det er interessant å se screenshot av. Den som i tidligere Windowsversjoner kommer frem når du dobbeltklikker på høytalerikonet nede til høyre. det er bare hovedvolum på alle der Endret 16. august 2008 av zevres Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Hvilke valg har du under "Mux" og "Line" der i Ventrilo? Det er også mixeren det er interessant å se screenshot av. Den som i tidligere Windowsversjoner kommer frem når du dobbeltklikker på høytalerikonet nede til høyre. jeg har bare hovedvolum på mux & line Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Som sagt, screenshot av mixer er nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå