Gå til innhold

Hvordan gjøre XboxLive til noe gøy på tross av drittunger?

Skalle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drittsekker finner man overalt, på PSN; XBLA og PC alltid noen idioter som prøver å ødlegge moroa derfor spiller jeg stort sett med de som har meg på lista eller att jeg har dem på lista. Tror det er eneste måten å få skikkelig spilling over nettet enten ved PC spilling eller konsoll

Lenke til kommentar

Jeg foreslår, som en annen på forrige side, å skru på filteret som kun lar deg høre de du har på vennelisten. Men dette er ikke en helt problemfri løsning. Hvis du spiller sammen med noen kompiser, så er alt greit, men hvis de inviterer noen venner som ikke du har på vennelisten, så kan du plutselig bare kommunisere med halve laget ditt.

Og jeg tror det er få som gir deg dårlig rykte hvis du har mutet en fyr, og ikke svarer. Har ikke opplevd det selv. Derimot har jeg fått flere "stemmer" på behavior fordi jeg har spillt bedre enn de anre noen få runder. Har også fått noen på communications fordi jeg snakker norsk.

Lenke til kommentar

Tror folk som gir bad rep bare stemmer på noe helt vilkårlig. Jeg har 78% av badreppen min på unsporting liksom. Hadde det vært trash-talking hadde jeg skjønnt det, fordi jeg har en "lei tendens" til å bli forbanna på folk på XBL, men jeg er så godt som ALDRI usportslig.

Lenke til kommentar

Haha, må si meg enig med Avean, CS er noe av det verste jeg har vært borti. Hvis man har flaks, ren flaks, og treffer noen i hodet gjennom en vegg så er man automatisk en aimbot/wallhacker. Det samme gjelder om man spiller bedre enn andre.

Syns jeg møter drittsekker i så og si alle online spill, MMO's, Xbox live, RTS...det hjelper ikke, de sniker seg inn og forpester opplevelsen min. Men det å spille med venner og ha private chat med de hjelper. Legg til de du trives med på friends list og spill med de, så vil opplevelsen bli bedre og bedre.

Edit: Vil poengtere at det er spillerne jeg har møtt på CS, ikke selve spillet, jeg syns er noe av det verste jeg har vært borti.

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

Min løsning er at jeg spiller uten headset med mindre jeg spiller med folk jeg kjenner. Da forventer ikke folk svar. Og så muter jeg alle som bare skravler. Resultatet er en renere spillopplevelse. Noe særlig godt teamwork får man sjelden med ukjente uansett.

Lenke til kommentar

fuckwad_theory.jpg

Denne fungerer like godt på XBL som på de fleste forum og onlinespill generelt. Men, som i de fleste andre tilfeller i livet, er det bare å bruke de virkemidlene en har til rådighet og i størst mulig grad ignorere dem mest mulig, så har de en tendens til å forsvinne.

Endret av morpheos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...