Fear the Scare Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Morn, jeg har et lite sprøsmål, går det ann å lage mapper til f.eks. videoer eller det er i mitt tilfelde videoer, fordi jeg har over 50 videor som er litt kjedelig å bla igjennom heletiden for å finne fram. finnes det en måte å lage mapper til disse tingene? (ikke den grupperings knappen) Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Trykk på firkant til alle videoene e samlet i en mappe som heter ukjent.Også finner du en video, trykker trekant også på informasjon. Når du har trykket på informasjon så trykker du på album og skriver det du vil mappen skal hete Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 men tar ikke det veldig lang tid?, som sagt hvis jeg har nesten 40-50 videoer.. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jo Veldig kjedelig når eg gjorde det men skriv navnet på mappen med kontrollen, så kommer navnet opp neste gang. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg har en liten fordell, har tastatur... men går det ikke ann å forandre navnet på albume FØR man laster det over på ps3?? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg har en liten fordell, har tastatur... men går det ikke ann å forandre navnet på albume FØR man laster det over på ps3?? Ja, det har eg og men bruker du kontrollen så slepper du å skrive på nytt og nytt igjen. Tror desverre ikkje det. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 kjipt at ikke sony tenkte så mye på det, tenk om det fantes forskjellige system instaleringer som f.eks. en til de som liker å spille mest som, de for innhold som gjør spilling og sånt lettere, og entertainment instalering, der du kan holde alt orden og styr osv. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 De burde ha en bedre album system.. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 fiksa det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå